6 Reacties
6 dagen geleden
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux. Ze eet nu bijna 14 dagen patatjes. Zr had interesse maar had niet het gevoel dat ze niet meer voldoende had met haar melk. Ze drinkt ook maar 5x per dag max 170ml.
Ze begon wat meer last te hebben van haar reflux, ik ruik het vooral aan haar adem. Dus ben maar gestart en gaat super vlot. Ze eet al elke middag min 60gr.
Het heeft wel niet echt een invloed op de reflux. Integendeel ik vind dat ze zelf wat meer melk teruggeeft de laatste tijd..
Zij krijgt omeprazole en de kinderarts had wel gezegd dat als ze zwaarder werd de dosis misschien wil ging moeten verhoogd worden.
6 dagen geleden
Reactie op Tishaa
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux. Ze eet nu bijna 14 dagen patatjes. ...
Geeft ze alleen melk terug of ook soms patatjes?
Heb daar zo wat schrik voor 😔
6 dagen geleden
Reactie op BabyGirl2022
Heb daar zo wat schrik vo ...
Als het bvb worteltjes zijn geweest is het soms wat oranje kleurig. Maar nooit patatjes. Ze zeggen dat patatjes de reflux verbeteren omdat dat minder naar boven komt. Daarom beginnen sommige al vroeger dan 4 maand. Onze kinderarts zei dat beter niet te doen omwille van de darmen maar dat het inderdaad beter is voor de reflux.
Je moet er eens mee beginnen en het is ook leuk eens iets anders te kunnen geven dan melk die naar boven komt. Omdat mijn dochter al zoveel patatjes eet drinkt ze de eerste voeding erna minder en ik denk dat het voor haar dan idd aangenamer is.
6 dagen geleden
Reactie op Tishaa
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux. Ze eet nu bijna 14 dagen patatjes. ...
Hier hebben we twee weken geleden ook de omeprazole moeten verhogen omdat hij in gewicht was bijgekomen en de verhouding dus niet meer goed zat. Hij rook ook veel zuurder en werd ervan wakker uit zijn dutjes.
6 dagen geleden
Reactie op BabyGirl2022
Heb daar zo wat schrik vo ...
Ons zoontje eet nog geen volledige porties groentepap en hij geeft toch ook wat groentepap terug. Als hij wortelpuree eet, lijkt het alsof er kleine spiegeleitjes op onze vloer liggen: plasjes melk met in het midden een beetje wortel.
6 dagen geleden
Reactie op Tishaa
Als het bvb worteltjes zijn geweest is het soms wat oranje kleurig. Maar no ...
Merci voor de uitleg!!
Ben eens benieuwd