Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt ? Ik heb net het nieuws gekregen na op de spoed te belanden na een curretage, dat ik een partiele mola zwangerschap heb gehad, doordat twee zaadcellen 1 eicel hebben proberen bevruchten en de chromosomen zich in 3 voud verdubbelde ipv tweevoud.
Ik moet nu wekelijks bloed prikken voor me hcg daling op te volgen, maar er bestaat een kans dat ik opnieuw een curretage moet.
Hoe is het bij jou verlopen ? Heeft het overblijvende weefsel zich vanzelf verwijderd ? Zijn er alsnlg complicaties uit voort gekomen ? Hoelang heeft het proces bij kou geduurd ? Hoelang heb je moeten wachten om opnieuw zwanger te worden en ben je opnieuw zwanger geworden ? En hoe verliep/verloopt deze zwangerschap zich (gezien je kans hebt op een nieuwe mola zwangerschap...).
Het is blijkbaar iets heel uitzonderlijk (1/1500) dus kans is klein dat ik hier iemand tref, maar je weet maar nooit... Kvoel me nu echt nog veel onzekerder dan ervoor om ooit toch zwanger te worden. Tegen dan ben ik alweer bijna 38 en vol risico's... 😭🥺
Misschien je vraag eens stellen op het algemene forum hier. Heb ke toch een iets groter bereik. Ik had er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn. Wens je veel sterkte ❤️🩹