6 Reacties

3 maanden geleden

Zelfde hier, ook 40+2... Heb stilaan genoeg van het wachten 🙈 veel wandelen zou helpen, en pikant eten en aubergine eten. Maar heb nog niet veel effect gemerkt haha.

3 maanden geleden

Reactie op DaNath

Zelfde hier, ook 40+2... Heb stilaan genoeg van het wachten 🙈 veel wandele ...
Wat zegt jouw gynaecoloog?

3 maanden geleden

40+6 Vandaag. Baby stelt het prima en ik ook. Gynaecoloog stelde voor om in te leiden op 42 weken, maar zou zelfs wat langer durven wachten als kindje er dan nog niet is. Nog niets van voorweeen of harde buiken, wel al verweking en wat ontsluiting (1,5cm). Hopelijk komt hij dus nog gewoon spontaan 🤞

3 maanden geleden

40+4 hier. Woensdag inleiding gepland maar ga deze weigeren als blijkt dat alles nog gezond is. Wil ook liever geen inleiding.. Als ik ze weiger moet ik nadien iedere dag op monitoring om gezondheid vd baby int oog te houden. Ben het een beetje moe alle zogenaamde helpende handjes uit te proberen. Maar wil toch even volgen voor tips. Jeweetnooit..

3 maanden geleden

Hier op exact 41 weken spontaan bevallen, niets speciaal gedaan ofzo

3 maanden geleden

Ik ben ook spontaan bevallen op 41+1 ☺️ Weet dat je pas overtijd bent na 42 weken. Je baby heeft dus nog alle tijd om te komen. Sommige nemen gewoon wat langer hun tijd en dat is prima. Elke baby komt op het perfecte moment. Je kan dadels eten, 3 koppen frambozenbladthee / vrouwenmantelthee drinken per dag, wandelen, oefeningen op de fitnessbal, maar vooral ontspannen en genieten van de laatste momenten tussen jullie twee. 💖 Ik ben de dag voor mijn bevalling naar de chiropractor geweest (Belly balance) omdat mijn vroedvrouw dacht dat er eventueel een blokkage kon zitten waardoor mijn lichaam het niet het ideale moment vond om te bevallen. Ze hebben vanalles losgemaakt en ja hoor, die nacht begonnen de weeën.