2 Reacties

8 maanden geleden

ikzelf heb geen CMV, maar mijn mama heeft het nu, waardoor ik haar niet kan zien/bezoeken. Het jammere is dat ik in het buitenland woon en volgende weekend naar Belgi毛 kom. we kunnen al goed bij een vriendin verblijven (ipv bij mijn ouders). is gewoon wel moeilijk vind ik, omdat ik haar al sinds Kerstmis niet meer heb gezien 馃槥 ik wens je heel veel sterkte en hopelijk is alles goed met de baby 馃馃

8 maanden geleden

Hey, ik begrijp dat je bang bent! ik werd ook getest op CMV en was een positief resultaat. Ik was ook heel bang en probeerde mij op te trekken aan het feit dat de cijfers in principe in het voordeel spreken en dat, moest het toch bij het kindje geraakt zijn, je er alleszins vroeg bij bent. In de meeste landen worden vrouwen blijkbaar niet eens getest op CMV en hebben ze er dus geen idee van of ze het hebben of niet. Ik weet trouwens niet hoe je testresultaten waren maar ze hebben mij na twee weken nog eens getest en dan was ik negatief. Dat wil dus zeggen dat de eerste test vals positief was. Probeer de moed erin te houden, ook al is dat niet gemakkelijk. En vooral: huil als je wil huilen want hormonen maken je sowieso al een stukje emotioneler. Ik werd er gek van dat mensen tegen mij bleven zeggen: niet stressen want is niet goed voor de baby. Je gevoelens opkroppen is niet goed voor jou, en verdrietig of bang zijn is echt niet erg voor de baby. Ik duim alvasy voor een goed resultaat, en veel moed!