10 Reacties

4 maanden geleden

Ik had bij m'n eerste 3 CM en m'n 2e 4cm... Heb daar toch wel wat weken mee rondgelopen 😅 en beide uiteindelijk ingeleid. Nu de 3e had ik vorige week 2cm en momenteel komt ze totaal nog ni 😅 dus zegt niets vrees ik . Enkel makkelijker wnr het eindelijk zover is 😅 dan ben je natuurlijk sneller aan die 10 CM. Voelen kan wat triggeren maar ik zou dat persoonlijk ni doen wegens infectie ofzo.. 🙈

MOD

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik had bij m'n eerste 3 CM en m'n 2e 4cm... Heb daar toch wel wat weken ...
Ja vroedvrouw heeft even gevoeld omdat ik mij dat afvroeg en herinder idd dat ik nog lang heb gelopen met 1cm..we zullen zien wanneer miss er klaar voor is 💗 nog max 17 dagen als ik 10 dagen over tijd mag gaan

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ja vroedvrouw heeft even gevoeld omdat ik mij dat afvroeg en herinder idd d ...
Voor wanneer ben je uitgerekend mss ?

MOD

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Voor wanneer ben je uitgerekend mss ?
15 juli

4 maanden geleden

Ik ben ook 39w ver en heb sinds +- een week ook een 2cm ontsluiting. 🫣 En voorweeën. Ben al meerdere slijmproppen verloren. Alles wijst in de richting van bevalling, maar helaas blijven de weeën niet regelmatig genoeg aan. Ben nu heel benieuwd voor de volgende controle, of er nog meer ontsluiting is. Verder heb ik ook al zoveel ‘trucjes’ geprobeerd om de bevalling op gang te brengen/houden… zonder resultaat helaas 😂😂 Hoe lang ‘wacht’ jij al sinds je ontsluiting?

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik had bij m'n eerste 3 CM en m'n 2e 4cm... Heb daar toch wel wat weken ...
Jij maakt al de derde keer die grote waiting game mee 🫣😳. Vind je het lastig of vind je het fijn dat het trager op gang komt? Persoonlijk vind ik het wel lastig. Mijn intuïtie lijkt te falen. Elke keer bij die bevallingssignalen denk ik dat het zover is, maar telkens houdt het weer op… En ik verlang zo naar de baby 😍

4 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Jij maakt al de derde keer die grote waiting game mee 🫣😳. Vind je het las ...
Ik vind het vreselijk 😂 Ben nu het verst van alle 3 dus ik hoop elke dag dat ze gwn komt 🙈😅

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik vind het vreselijk 😂 Ben nu het verst van alle 3 dus ik hoop elke dag ...
Argh heel begrijpelijk 😄!! Het is zo’n mind game vind ik 😳 En ik hoopte dat je na een aantal zwangerschappen misschien beter zou kunnen inschatten wanneer de bevalling komt?

4 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Argh heel begrijpelijk 😄!! Het is zo’n mind game vind ik 😳 En ik hoopte ...
Jammer genoeg ik niet.. 🙈😅 momenteel heb ik het gevoel dat ze nog FF ga blijven zitten 🙈

MOD

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Jammer genoeg ik niet.. 🙈😅 momenteel heb ik het gevoel dat ze nog FF ga b ...
Heb dat gevoel ook..denk dat ze der gewoon zelf niet uit wilt 🤣