Hallo,
Onze dochter is nu 7weken +3
Ze heeft gisteren plots koorts gehad (hoogst gemeten 38,9°), samen met momenten van hevige huilbuien.
het lijkt als of ze in eens hevige krampen heeft.
We zijn momenteel o p vakantie in Turkije en we zijn gisteren hier naar spoed gegaan. voor dat we vertrokken heb ik haar Perdolan gegeven voor de pijn en koorts.
In het ziekenhuis hebben ze geen koorts kunnen meten, bloed/kaka en pipi resultaten waren allemaal oke.
ze hebben fotos gemaakt van haar longen en darmpjes.
darmpjes: ze zagen wat "lucht" die als krampjes werden geanaliseerd.
long: leek op een luchtwegen infectie.
maar ze waren niet eecht heel duidelijk.
ze had in de tussen tijd ook kaka gedaan wat op diarree leek maar ik weet niet zo goed of het diarre was want ik geef borstvoeding en dat is sws al wat waterig. ( mosterd geel)
is dit normaal,
ook had ze vandaag soort van witte klonter achtige stoelgang ( mosterd geel)
we mochten uit eindelijk weer naar huis.
maar we wisten eigenlijk niet meer dan dat alles in orde was.
in de avond uren kreeg ze we huilbuien en ze voelde warm aan
ik heb dan met 5 verschillende termostaten haar opgemeten en kreeg steeds andere resultaten, ene x 38° andere keer 37,7°
Ik heb dan toch Perdolan gegeven en na 5 min was het 37,4°
Mag ik vragen aan julliehoe jullie opmeten.
ik weet dat we in Belgie meten via de bibs maar ze zeggen hier dat je onder de oksel moet meten en dat via de poep niet accuraat is.
momenteel is ze vredig aan het slapen.
Maar ik geraak in paniek als ze weer een hevige huilbui heeft en koorts maakt.
ik wil absoluut niet terug naar het ziekenhuis want was al te traumatisch (dat is nog een heel ander verhaal 😢🥺) voor de kleine gisteren.
maar weet ook niet heel duidelijk wat ze heeft.
ik blijft haar Perdolan geven waar nodig en leg haar zoveel mogelijk aan de borst.
Kan er iemand mij beetje gerust stellen.
we vliegen binnen kort trrg, ik hou mijn hart vast voor de vlucht 😢🥺