10 Reacties

23 dagen geleden

Dit

23 dagen geleden

Of dit?

23 dagen geleden

Ik denk dat je eerder een Maxi-Cosi nodig hebt dan om haar daar veilig met de auto te vervoeren. Moet je dan ook de isofix meenemen? Of is er een mogelijkheid om de auto met kinderstoel te huren?

23 dagen geleden

Ik heb onze cybex Maxi-Cosi meegenomen toen we met ons 2 maand zoontje op vliegvakantie gingen. ( Dezelfde). Je kan deze goed plat leggen , hij sliep er goed in door de dag. We wisselde af met de draagzak.

23 dagen geleden

Kan je het evt. beide meenemen? Misschien kan je de draagmand inchecken bijvoorbeeld? Ik weet niet hoe vliegtuigmaatschappijen dat normaal gezien regelen en of je moet bijbetalen daarvoor of niet. Maar het zou wel goed zijn om daar ook een draagmand te kunnen gebruiken, want hoe ga je anders urenlang op pad gaan met de baby? Hangt er mss ook van af wat je plannen zijn…

23 dagen geleden

Wij hebben onze maxi cosi en buggy meegenomen 😊

23 dagen geleden

Wij zijn met ons 2,5 maanden oud dochtertje naar Albanië gegaan. Wij hadden de draagmand mee en daar een auto en maxi cosi gehuurd. Ze had er deugd van om geregeld te liggen in de draagmand

23 dagen geleden

Wij zijn met onze baby van 3 maanden naar Griekenland geweest. Wij hebben een babyzen gehuurd via tinylibrary. Ideaal 😊. En op de vlieger gwn bij ons op schoot en in Griekenland ter plaatse een auto met autostoel gehuurd.

21 dagen geleden

Ik ga de reis buggy maxi cosi lara 2 meenemen, die kan plat. En de autostoel. Hopelijk werkt dat:)

18 dagen geleden

Reactie op Bebecoco

Ik denk dat je eerder een Maxi-Cosi nodig hebt dan om haar daar veilig met ...
Maxi-Cosi kan ook met gordel veilig vastgemaakt worden