30 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op marie9090

Kan je gewoon aan de vroedvrouw vragen of ze wil kijken of er ontsluiting i ...
Ik word niet opgevolgd door een vroedvrouw eig 😅 enkel de gyn

4 maanden geleden

Reactie op marie9090

Kan je gewoon aan de vroedvrouw vragen of ze wil kijken of er ontsluiting i ...
Ik kan dit wel vragen aan mijn zelfstandige vroedvrouw die me ook na de bevalling zal opvolgen...

4 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Ik kan dit wel vragen aan mijn zelfstandige vroedvrouw die me ook na de bev ...
Ach.. we zien wel wat er gebeurt.. Vannacht bijna niets geslapen van de indalingspijntjes en loop rond met precies een mes in mijn"tuut".. Komt wel goed 🤪

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ach.. we zien wel wat er gebeurt.. Vannacht bijna niets geslapen van de in ...
Hier ook presies een mes in …. En ook gevoel of ik er een ei heb tussen steken continu druk vanonder. Als dat nog twee weken zo erger wordt pff. Met mijn vorige zwangerschap nooit iets van gemerkt.

4 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hier ook presies een mes in …. En ook gevoel of ik er een ei heb tussen ste ...
Ik had het bij mijn 2 vorige ook en ook veel vroeger 😅 dus ben wel blij dat het nu pas begint pijn te doen. 🤞🏼 Ben wel helemaal klaar met dat moe zijn en niet kunnen slapen 😅

4 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik had het bij mijn 2 vorige ook en ook veel vroeger 😅 dus ben wel blij da ...
Gelukkig ben ik het slaaptekort al gewoon 😂 die pijn ben ik k*ts moe 😥 sorry voor mijn taalgebruik

4 maanden geleden

Bij mij kunnen ze het niet weten aangezien de baby heel fel is ingedaald zei de vroedvrouw + gyn 🫠 (38w + 5 )

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Bij mij kunnen ze het niet weten aangezien de baby heel fel is ingedaald ze ...
Ken er niet veel van dus wil u zeker niet tegenspreken. Maar tijdens de bevalling controleren ze toch ook regelmatig de ontsluiting ook al is het baby’tje volledig ingedaald?

4 maanden geleden

Reactie op ElkeT98

Ken er niet veel van dus wil u zeker niet tegenspreken. Maar tijdens de be ...
Ja vond het ook heel raar, kverstond het niet zo goed. Ze zei dat ze rechtstreeks haar hoofdje voelde (jij gaat niet veel moeten persen) had ze ook gezegt 🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Ja vond het ook heel raar, kverstond het niet zo goed. Ze zei dat ze rechts ...
Mss wil ze niet te veel foeteren om niks in gang te zetten. En gaan ze wel juist voelen als je effectief in arbeid bent.