30 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op eline2003
De gynaecoloog vertelde mij maandag (38 +1) ook dat ik 2cm ontsluiting heb� ...
En jij zelf iets gevoeld? Heeft ze bij jou iets gezegd hoe snel dit kan evolueren?
4 maanden geleden
Reactie op Jeya2823
Hier (35+2 )en maandag bij de vroedvrouw ontdekt dat we om 1cm zitten. Maar ...
Goooh idd spannend! Zeggen ze bij mij ook sinds de 36w controle, benieuwd of ze gelijk zullen hebben of niet!
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
En jij zelf iets gevoeld? Heeft ze bij jou iets gezegd hoe snel dit kan evo ...
Ik heb 2x even krampen gehad dus ik ga er vanuit dat dat daarmee te maken had(op dat moment dacht ik gewoon dat ik weer teveel van mijn lichaam aan het vragen was 🫣), het enige wat mijn gynaecoloog zei was dat die ontsluiting normaal was vanaf een paar weken voor de uitgerekende datum en dus niet perce een teken was van hoe snel het kan gaan
4 maanden geleden
Reactie op KimberlyV212
Goooh idd spannend! Zeggen ze bij mij ook sinds de 36w controle, benieuwd o ...
Ja ik ook wel. Heb wel last van hoge bloeddruk en neem daar nu medicatie voor om deze onder controle te houden anders zou de kans erin bestaan dat ze het binnen 2 weken gaan inleiden en zou dit absoluut willen vermijden omdat ik wil dat ze vanzelf komt wanneer zij er klaar voor is.
4 maanden geleden
Reactie op eline2003
Ik heb 2x even krampen gehad dus ik ga er vanuit dat dat daarmee te maken h ...
Pff ja bij de ene komt de bevalling wel snel na die 2cm en iemand anders kan er nog 2 weken mee rondlopen 🤷🏼♀️ Mochten die volgende cm's even onopgemerkt gaan, zou wel aangenaam zijn he 🫣
4 maanden geleden
Reactie op Jeya2823
Ja ik ook wel. Heb wel last van hoge bloeddruk en neem daar nu medicatie vo ...
Snap ik! Ben van hetzelfde idee, hoe lastig deze laatste loodjes ook zijn 😊
4 maanden geleden
Hier baarmoederhals van 7mm en 1cm sinds 34+5, ging ook te vroeg bevallen volgens de gynaecoloog.
Daarna geen baarmoederhals meer en 2cm opening op 35+3, opgenomen in het ziekenhuis en longrijpers gekregen, ook met de boodschap dat het nu echt wel voor ieder moment kon zijn.
Ondertussen 36+5 en nog geen baby te bespeuren🤷🏻♀️
4 maanden geleden
Ik had bij m'n eerste dochter op het einde 3 CM en bij m'n 2e dochter liep ik de laatste weken rond met 4cm..
Nu andere gynaecoloog en heeft er niets van laten vallen.. dus ben wel benieuwd.. maar aangezien ze enorm gedaald is veronderstel ik dat er deze keer ook wel wat opening is 😅
Allez ik hoop dat toch 😂
4 maanden geleden
Reactie op nahlie
Ik had bij m'n eerste dochter op het einde 3 CM en bij m'n 2e dochter liep ...
Controleren ze dat niet standaard dan?
4 maanden geleden
Reactie op nahlie
Ik dacht van wel maar nu dus niet 😅
Andere gyn andere methode mss ? Of ms ...
Hoe ver ben je? Mijn vroedvrouw wou ook niet kijken, om infecties te vermijden, maar mn gynaecoloog zal vanaf nu wel wekelijks controleren...
4 maanden geleden
Reactie op nahlie
37+1 van ons 3e
( mijn 2 andere bevallingen gingen ook enorm snel mss erm ...
Amai ik ben nieuwsgierig in jouw plaats 😁 Hopelijk even vlotte bevalling deze keer!