3 Reacties
10 maanden geleden
Je gaat een beetje moeten zoeken wat voor jou werkt. Wij doen 1x per week boodschappen (ook goedkoper!) En in het begin van de week zijn dat dan verse groenten, naar het einde van de week meer uit de diepvries (even gezond!). Fruit kan je echt wel een weekje houden als je het in de frigo legt. Volkoren brood halen wij 2x per week of steek ik ook in de diepvries. Verder eet ik ook volkoren krakotten en muesli, dat zijn van die dingen die best lang goed blijven. Wat voor mij altijd werkt is sowieso fruit meenemen naar het werk, wat ik meeneem, eet ik ook op 😉 of na mijn middageten nog een stukje fruit eten. Maar ik zou me niet teveel zorgen maken. Ook ik eet niet elke dag gezond, vooral in het weekend. Zolang je maar iets eet 😉ik heb ook standaard yoghurt in huis als tussendoortje 😉👍
10 maanden geleden
Je kan ook vers eten maken tijdens vrije dagen en invriezen. Dan wordt het makkelijker om na het werk gezond te eten, want dan moet je het alleen nog opwarmen.
Ben je geen keukenprinses en sta je liever niet lang te koken, kook dan gewoon elke keer een beetje te veel en vries dat in.
Ik heb ook veel ongezonde cravings… Wat ik dan bv. doe is kiwi’s kopen want dat hoef je slechts in 2 te snijden en een lepel te nemen. Zo makkelijk. En appels liggen ook altijd gewassen klaar.