10 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Hier ook een raar gevoel 😒 mijn meisje in mijn buik is rustiger en heb vee ...
Ze is inderdaad ook wat stiller en dan weer kei actief. Ben nu weer even in het bad gegaan. Heb deze nacht wel even gedroomd dat mijn water spontaan gebroken was. In ieder geval ik voel me op mijn ongemak. Mssn is dat wel een teken dat er iets aan het spelen is 🫤
5 maanden geleden
Reactie op Kimb071091
Hoe is je bloeddruk?
Geen idee op dit moment ga die straks even nemen als ik bij mijn schoonmama ben die heeft ene liggen. Meestal heb ik een lage bloeddruk, maar bij de laatste keer in het ziekenhuis op verloskwarties was die wel hoger als anders. Normaal heb ik altijd 10/6 en toen 13/9. Ze hebben toen bloed genomen maar de leverwaardes waren nog ok wel licht verhoogd. En dat was een week geleden.
5 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Geen idee op dit moment ga die straks even nemen als ik bij mijn schoonmama ...
Mijn bloeddruk is ook altijd hoger bij het verlodkwartier. Thuis zou hij wel normaal moeten staan. Als je echt een raar gevoel hebt toch eens bellen naar het verloskwartier
5 maanden geleden
Ik heb ook vaak zo'n "gejaagd, zenuwachtig gevoel" meestal sta ik er 's morgens onmiddellijk mee op.. Alsof ik een koffie gedronken heb, zo voelt dat. Soms blijft dat maar vaak verdwijnt dat wel gedurende de dag. Ik merk wel dat als ik dan 's namiddags een dutje wil doen dat dat gevoel terug komt. Geen idee waar het aan ligt... Ik heb altijd een hele lage bloeddruk ook
MOD
5 maanden geleden
Reactie op Astridvdg
Ze is inderdaad ook wat stiller en dan weer kei actief. Ben nu weer even in ...
ik heb echt geen idee, maar dromen over de bevalling enzo heb ik ook wel. ik denk dat dit normaal is omdat we ermee bezig zijn.
Heb je vandaag nog ergens last van anders? en morgen word je ingeleid of heb ik het mislezen?
5 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
ik heb echt geen idee, maar dromen over de bevalling enzo heb ik ook wel. i ...
Donderdag worden we ingeleid. Heb nog altijd dat zelfde gevoel, maar de bloeddruk en zo is allemaal goed. Heb meer krampen in de onderbuik al een paar dagen. Denk vooral dat het wat stressjes zijn voor de inleiding en voor de veranderingen die er gaan aankomen. ☺️
5 maanden geleden
Het is misschien iets heel anders dan jullie bedoelen, maar: ik krijg zo een raar benauwd en gejaagd gevoel als ik onderuit lig in de zetel. En ook als ik in bed op mijn rug draai. Ik denk dat het bij mij komt door het afduwen van dat groot bloedvat (de reden dat je op de zij moet slapen). Als ik dan even rondloop gaat het weer weg.