13 Reacties
één maand geleden
Mijn voedvrouw was lactosedeskundige en zij vertelde mij dat beide hetzelfde zijn. Gewoon ander merk. De een is niet beter. Wat ze zelfs doen in het ziekenhuis voor de vrede tussen de firma's is om de zoveel tijd wisselen. Dus 1 jaar NAN en ander jaar Nutrilon voorbeeld.
Wij gebruiken nu NAN ook toeval omdat een vriendin dat ook gebruikt en ik wou is proberen en het ging goed zonder problemen.
één maand geleden
Mijn zoontje kreeg in het ziekenhuis de nan evolia maar omwille van krampjes moesten we veranderen naar de nan complete. Deze is momenteel dan weer uit stock omwille van veranderingen dus op aanraden van de vroedvrouw geven we nu de nutrilon omneo. Ik denk dat er inderdaad weinig verschil tussen zit, al moet ik eerlijk toegeven dat het teruggeven van melk met deze nutrilon nog beter lijkt te zijn. Ook is de nutrilon terug wat minder dik dan de nan complete waardoor hij deze beter gezogen krijgt uit de speen.
één maand geleden
Ikzelf gebruik nu de optipro 1 maar is te waterig wil het beetje indikken aangezien zij supersnel drinkt ook met een kleinere speen...
Ben nu nutrilon gaan halen omdat ze hadden gezegt dat ze iets dikker zou zijn ... hopelijk wel anders blijf ik bij de nutrilon om niet heletijd te veranderen van voeding. Eventueel nutriton bijvoegen
één maand geleden
Voor ons kindje werkt Nutrilon het best. Hij kreeg Nan Evolia in het ziekenhuis maar dat zorgde voor krampjes en constipatie dus we waren overgestapt naar Nan Comfort maar de krampjes werden erger en hij at heel onrustig. Ons kindje heeft reflux maar waarschijnlijk geen koemelkeiwitallergie dus was vreemd dat hij zo op Nan Comfort bleef reageren. De kinderarts raadde aan om Nutrilon Omneo te proberen. Da's een beetje de tegenhanger van Nan Comfort. De overgang was verschrikkelijk maar ons kindje at opeens superrustig en deed veel gemakkelijker kaka. 🤷♀️
Nu moeten we weer overstappen naar Nutrilon AR omdat hij bij de Omneo toch nog te veel teruggeeft. Hopelijk eet hij de Nutrilon AR ook zo rustig.
Gek hoe zo'n kleine verschillen zo'n effect hebben op zo'n kindje maar voor ons is Nutrilon dus echt wel beter! 😀
één maand geleden
Ik ben bij een vriendin die diëtist is op pediatrie ten rade gegaan. Zij zei dat NAN Sinergity momenteel de beste op de markt is. Dus als er geen problemen zijn, is deze de beste en meest complete ivm borstvoeding.
één maand geleden
Wij zijn van Nan complete overgeschakeld naar Nan optipro 1, doordat de complete op is. De apotheek raadde dat zo aan omdat de Nutrilon een andere smaak zou hebben. Nu maak ik mij wel een beetje zorgen over de stoelgang. Hij heeft sinds vrijdag die melk maar nog geen stoelgang gemaakt. Is dat normaal?
één maand geleden
Doordat er geen stock was, was ik overgeschakeld naar de optipro1 deze is echt wel vloeibaar ...
fles ging veel sneller op enz kreeg terug krampen. Dus nu ben ik nutrilon 1 aan het proberen en eventueel soms indikken met nutriton nu eventjed nog afwachten kijken of het beter is ...
Online staat er momenteel voor de complete comfort 1-2weken levertijd.
Ik had geen stock in huis daarmee dat ik moest overschakelen naar iets anders... maar zal ook nietmeer terug gaan naar de complete blijf gewoon bij de normale voeding en binnenkort start ik ook met de oefenhapjed