12 Reacties

één maand geleden

Welke uren geef je melk? Wij geven naar de avond toe iets dichter op elkaar een fles. Hij drinkt 5 x 150 (om de 4u) en de voorlaatste om 16u en dan 19u en naar bed.

één maand geleden

Dit is bv van gisteren

één maand geleden

Hmmm, ze drinkt wel vaak… zou je niet wat grotere hoeveelheden geven en minder vaak? Hoeveel weken is je kindje? Ons zoontje dronk tot vorige week 6 x 120 op vaste uren en wij zijn nu naar 5 x 150 gegaan… omdat we wat minder fles moeten geven dan en ook omdat hij super moeilijk dutjes doet en zo hebben we wat meer speling…

één maand geleden

Bij ons was het gisteren: 3u, 8u15, 12u, 15u45 en dan 19u.

één maand geleden

Reactie op JanaMrchrs

Hmmm, ze drinkt wel vaak… zou je niet wat grotere hoeveelheden geven en min ...
12 weken, vrijdag word zij 13 weken 😪 Kwil dat wel eens proberen maar heb zo schrik dat ze na haar flesje na 2-3uurtjes opnieuw gaat huilen voor eten

één maand geleden

Reactie op opaarde

12 weken, vrijdag word zij 13 weken 😪 Kwil dat wel eens proberen maar heb ...
Onze dochter is 13+3w en drinit al een dag of 10 telkens flesjes van 180... Overdag om de 4u, snachts om de 5u-6u

één maand geleden

Wij kregen trouwens als regel: aantal kg dat ze weegt = aantal schepjes poeder. Ze weegt nu goed 6kg, dus komt overeen met die 180ml

één maand geleden

Ons kindje is 13 weken en we voorzien 5x per dag een fles van 180 ml. Hij drinkt die alleen volledig op in de late namiddag en avond maar drinkt op andere momenten vaak ook net wat meer dan 150 ml. We zijn pas 3 dagen geleden overgestapt naar de grotere flessen omdat hij ook 's avonds voor het slapengaan opeens begon te krijsen van de honger.

één maand geleden

Ik heb ze gisteren en vandaag 150 gegeven maar nog zij er geen 4u mee blijven😭 Kdenk dat mss het beste is dat ik toch minder geef dan en vaker 🙁

één maand geleden

Reactie op opaarde

Ik heb ze gisteren en vandaag 150 gegeven maar nog zij er geen 4u mee blijv ...
Hoeveel tijd laat ze ertussen?

één maand geleden

Reactie op EDEP

Hoeveel tijd laat ze ertussen?
2 heel moeilijk 3 omdat zij ook heel slechte dutjes heeft 😪

één maand geleden

Reactie op opaarde

2 heel moeilijk 3 omdat zij ook heel slechte dutjes heeft 😪
Oh vervelend! Dan zou ik de flessen inderdaad niet te groot maken om niet te overvoeden. Ons kindje laat meestal 4u tussen maar soms ook maar 3u en soms 5u... Ik denk dat dat oke is als ze nog zo klein zijn. En de dutjes gaan hier trouwens ook moeilijker en moeilijker, zal bij de leeftijd horen. Als je echt ongerust bent, zou ik het eens aan de vroedvrouw of K&G vragen.