Zijn er mama’s die vorige week de NIP test hebben gehad regio Gent en al resultaten hebben gekregen?
Ik had gehoopt dat ik voor nieuw jaar de resultaten al ging hebben maar helaas tot nu toe niets 😕
Dankjewel! De datum is dan mss de datum van uw nipt zelf?
Nee vreemd genoeg niet. Die was op 20/12. Misschien is het op 21/12 getest, of doorgestuurd naar het labo? Geen idee.. Ik kreeg de uitslag pas op 3/1 😄
Ik had mijn nipt op 28/12 en deze middag stonden de resultaten op cozo ☺️ er was niks veranderd aan de naam van het document dus gewoon telkens op blijven klikken in de hoop dat het bijgewerkt was! Alles is in orde met ons prutske en het is een meisje 🩷🥰
Ik had mijn nipt op 28/12 en deze middag stonden de resultaten op cozo ☺️ e ...
Bedoel je dat in cozo het eerste document met je bloedresultaten wordt aangevuld met de resultaten van de NIPT? Er komt dus geen lijntje bij in je overzicht in Cozo?
Hier is het resultaat ook binnen! Alles in orde 🥰 dag na de nipt test stonden er bij mij twee lijntjes, 1 met algemene bloedresultaten en urine en 1 met nipt waarop stond: resultaat volgt. Dat document is nu aangevuld met het resultaat (er is dus geen extra lijntje meer bijgekomen)
Bedoel je dat in cozo het eerste document met je bloedresultaten wordt aang ...
Nee er waren 2 documenten eentje met bloedresultaten en eentje met nipt daar stond dan dat de info nog volgde maar er verandert niets aan de naam van het document waaraan je kon zien of het bijgewerkt was
Iemand 28/12 nipt laten afnemen waarbij de resultaten naar UZ Gent zijn ver ...
Ik liet 29/12 mijn nipt afnemen in de voormiddag en heb deze voormiddag de resultaten gekregen (wel telefonisch, op cozo of mynexus nog steeds niks). Ging ook naar UZ Gent