5 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Doglefoxx
My god dat moet verschrikkelijk zijn, zeker als je geen pijnstillers mag! D ...
Ze hebben mij in het ziekenhuis paracetamol en een warme kruik tegen mijn rug gegeven. Er werd mij ook buscopan voorgeschreven. Ondertussen is het steentje in mijn blaas beland. Ik vraag mijzelf nog af of hij eruit is.
8 maanden geleden
Ergste pijn die ik ooit meemaakte had er twee. Eentje na twee maand laten afzien en heen en weer naar spoed laten gaan voor de snol, hebben ze hem eindelijk operatief verwijderd omdat hij te groot was er vanzelf uit te komen. De andere bleef hoog zitten in de nier en moest jaarlijks op controle om te kijken waar die zat. Op een mooie dag zo een twee jaar later plaste ik hem eruit in de douche, ik voelde hem afkomen en wilde na veel brandnetelthee de zwaartekracht zijn werk laen doen, en dat is gelukt zonder al teveel problemen. Ik wijt het aan mijn lange periode in mexico waar veel tequila en bier en zout werd geconsumeerd en veel te weinig water. Nu let ik op wat ik doe en geen problemen meer gehad. Al heb ik sinds dien last van heel veel plassen... Maar ze vinde er geen oorzaak voor, buiten steeds een teveel aan witte bloedcellen in urine (geen blaasontsteking). Ik vind het raar dat het vanaf de nierstenen is begonnen... Succes