Hey mama’s
Ik was even aan het opzoeken en zag Nestle baby cereals pyjama time en pyjamapapje. Iemand ervaring hiermee en dit mag vanaf 6maanden.
Dankjewel voor jullie berichtjes☺️
Heyhey , wij gebruiken bij elk avond flesje pjama time cereals van nestle zodat ze voldaan is en slaapt 12-13 uurtjes door snachts😊 (ze was ervoor ook wel al een goeie slaper)
Heyhey , wij gebruiken bij elk avond flesje pjama time cereals van nestle z ...
Mijne slaapt rond 23-00.00 dit is hem laatste voeding en wordt wakker rond 04.00 voor flesvoeding en dan terug om 08.00 ik wil dat hij wel doorslaapt zonder wakker wordt, want binnenkort begin ik met m’n werk en zal moeilijk zijn als ik tussendoor wakker word😔.
Mijne slaapt rond 23-00.00 dit is hem laatste voeding en wordt wakker rond ...
Oh ja oei kan mij voorstellen, hier is de laatste voeding rond 18u45 en slapen dan rond 19u tot 6-8 u smorgens soms zelf dagen tot 9u zonder wakker worddn , natuurlijk elk baby’tje is anders, hier een goeie doorslaper geweest sinds 6weken (denk omdat mama papa toch ook graag van slapen houden🤣) natuurlijk hebben we ook slaapregressies gehad en soms nachten dat ze meer wakker word hier het beste wat we hebben gefaan is toch ook wel de tuut afleren toen ze 3-4 maand oud was
En hoe wordt dit gebruikt als ik 180ml nutrilon schep hvl nestle moet erbij ...
Je moet eerst het melkje opwarmen en dan staat op fe verpakking 2-3 schepjes erbij toevoegen , ik doe 1 grote soeplepel gewoon en dan moet je het goed schudden