6 Reacties
8 maanden geleden
Ja hier ook nu bijna 23 weken en de babykamer moet alleen nog geverfd worden en de stickers ophangen voor de rest staat alles al in elkaar zelfs de kinder eetstoel die ik nog niet eens nodig heb 😅😅🙈 luiers en billendoekjes ook in voorraad voor de komende 6 weken vanaf dat de kleine er is
8 maanden geleden
Hier 22 + 6 weken. Vanaf het moment dat ik zwanger was, zei ik tegen mijn vriend dat ik het niet zag zitten om in onze huidige woonst een kind op te voeden (geen tuin, geen parking,...). Ben als een bezetene beginnen zoeken naar huizen, elke week bezoekjes gepland (ik heb zoveel geluk met mijn partner - hoe die dat allemaal verdragen heeft is mij een raadsel xD). Huis gevonden, huis gekocht, we verhuizen volgende maand. In mijn hoofd is het al ingericht, nu enkel nog hopen dat het fysiek haalbaar is om dan nog vanalles in te richten 😅
8 maanden geleden
23+2 hier en idem 🫣
Wij zijn momenteel de kinderkamer aan het schilderen. De meubels zijn gekocht en ik kan niet wachten om ze er in te zetten en de kast te vullen met z'n spulletjes! Maar ook de rest van het huis moet eraan geloven... De keukenkasten, de living herinrichten, 100 bezoekjes aan de Ikea... 🙈
8 maanden geleden
Wij moeten de kinderkamer nog maken (muur zetten en vloer leggen), maar moeten daarvoor eerst naar zolder waarvoor we ook een boel moeten doen. Bij mij begint het wel te kriebelen dat het mag opschieten (nu 22+3) alleen kan ik niet zoveel doen, ik ben wat afhankelijk van mijn man die de klusser is. Wel al alle spulletjes die ik wil hebben al uitgezocht (via pakske) en wat eerste kleertjes in maat 50 gekocht. Als de baby kamer vormt begint te krijgen ga ik alles bestellen, ik denk tussen de 25 en 30 weken. Ik begin wel andere dingen te doen, zo heb ik laatst de keuken kastjes gereorganiseerd om de schoonmaakmiddelen hoog te kunnen zetten en vandaag mijn kledingkast uitgemest 😂. Ook een sterk lenteschoonmaak gevoel 🌷.
8 maanden geleden
Hier 23 +6 en ja hoor, hier ook al mijn keukenkasten gepoetst en gereorganiseerd, de meubels gekocht (ze kunnen er niet snel genoeg staan xp) en net als eerder gelezen heel het huis moet er hier ook plots aan geloven, de laatste opknapwerken in huis moeten af, alle kasten 1 voor 1 aan het opruimen, moest ik kunnen verf ik heel het huis opnieuw 🙈😅 ik wil alles spik en span tegen dat dat kleintje er is 😅