10 Reacties
8 maanden geleden
Je hebt toch ook van die plooibare speciaal voor zwangere buiken?
Ik zou het heel goed ontsmetten, na de dr voor een antibiotica zalf en er dan een ander in zetten.
Mijne is er al zeker 6 jaar uit en ik krijg er nog steeds 1 door!
8 maanden geleden
Reactie op Mimosa123
Ja het is echt zo een plooibare.
Ik hoor ook wel vaak van vrouwen die hem ...
Als je echt bang bent dat het dicht groeit kan je je piercing elke dag in ontsmettigswater steken en dan er even door halen en terug uit doen!
8 maanden geleden
Ik ben 24weken+6 en 4kg bij in totaal. Helaas wel gestart op 86kg met 1.68m dus had op voorhand de boodschap gekregen dat ik mijn gewicht serieus in het oog ging moeten houden :/ maar dat lukt precies vrij goed. Ik moest meteen stoppen met werken dus heb wel heel veel tijd om bezig te zijn met gezonde voeding en sport, dat maakt een groot verschil.
8 maanden geleden
Afgelopen donderdag met 25 weken bij de gynaecoloog geweest voor de 4 wekelijkse echo en ze raadde toch wel echt af deze nog te dragen ivm infecties.. en je kan idd af en toe er nog eens doorsteken en veel ontsmetten. Ik ga dit niet doen en zie wel wat het geeft hierna.. zou het ook pas terug willen indoen als ik terug een mooie buik heb 🙈 en als het echt moet en ik wil het nog altijd kan je deze denk ik altijd terug laten schieten? 🤔
8 maanden geleden
Reactie op Doglefoxx
Ik ben 24weken+6 en 4kg bij in totaal. Helaas wel gestart op 86kg met 1.68m ...
Oej ik dacht dat ik aan het reageren was op topic gewicht, excuus :D
Ik zou dat eens vragen aan de huisarts, maar tot het einde van je zwangerschap met een ontstoken piercing rondlopen lijkt me ook niet echt ideaal :/ als je ze al 13j hebt groeit ze met wat chance niet dicht? En je kan idd regelmatig eens doorprikken :)