48 Reacties

één maand geleden

Wij hebben hier nog een ongeopende pot Nan Complete Comfort staan, omdat we naar een koemelkvrije melk zijn moeten overstappen. We verkopen deze aan €28, op te halen in Tremelo of we kunnen deze opsturen met bpost voor €6. Hopelijk kunnen we iemand verderhelpen daarmee tijdens deze stockuitputting.

één maand geleden

Mijn dokter raadde aan om afgelegen apotheken te proberen, en ook de apotheek in de luchthaven of station 😅

één maand geleden

Reactie op Valochie

En om de hoeveel uur geef je overdag en hoeveel?
Om de 3 uur overdag, drinkt soms 120 en soms 150. Savonds wel steeds 150

één maand geleden

Reactie op Valochie

En slaapt hij op zijn eigen kamertje?
Ja sinds 2 weken op zn eigen kamertje , wel mooi donker maken en in zn slaapzakje

één maand geleden

Sinds 2 dagen overgestapt (geleidelijk aan) naar de optipro 1. Huilt nu door de dag ... Weet het echt nietmeer of het nu door de krampen is, of omdat zij tandjes krijgt of omdat ze niet verzadigd is waardoor ze al na 2u honger heeft (ook al heeft ze 150ml gedronken) wil haar ook niet heletijd melk geven ze drinkt al op een dag 840ml max 🤦🏻‍♀️ Is er geen cursus waar ik babytaal kan leren 🥲

één maand geleden

Reactie op opaarde

Sinds 2 dagen overgestapt (geleidelijk aan) naar de optipro 1. Huilt nu doo ...
Probeer eens 180 te geven. Of gwn eens 30 ml bijmaken na de 150. Mssn is dat de oplossing.

één maand geleden

Reactie op Astridvdg

Probeer eens 180 te geven. Of gwn eens 30 ml bijmaken na de 150. Mssn is da ...
Gedaan nogaltijd niet genoeg ... Wss dat de optipro1 te waterig is tov de comfort expert. Ik ga denk ik indikkingsmiddel gebruiken

één maand geleden

Reactie op opaarde

Gedaan nogaltijd niet genoeg ... Wss dat de optipro1 te waterig is tov de ...
Aaaah ja dat gaat het negen van de 10 zijn dat het te lopend is voor de baby. Inderdaad wat indikken zou dan de oplossing zijn. 😊