48 Reacties
één maand geleden
Reactie op mamawens2024
Van nan evolia naar nan complete comfort gegaan toen onze baby +- 3-4 weken ...
Hier dezelfde ervaring. De stoelgang is totaal niet hard maar toch moet hij verschrikkelijk veel moeite doen en ziet hij echt af. Nutrilon Omneo en lactulose zijn bij ons de beste combinatie.
één maand geleden
Reactie op opaarde
Hier ook, daarom drinkt zij ook nu ineens meer
Ja, ik had hem gisteren express om de 3u een fles gegeven met het idee dat hij dan mss wat doorslaapt.. Nee, nog 2x wakker geworden deze nacht dus uiteindelijk heeft hij nu een fles meer binnen dan anders 🤷♀️. Weet niet wat ik kan doen om hem te laten doorslapen
één maand geleden
Reactie op Valochie
Ja, ik had hem gisteren express om de 3u een fles gegeven met het idee dat ...
Hoe oud is je kindje? Ons zoontje sliep ook een week of twee mooi door en nu gaat het veel moeilijker. Ik denk dat het een beetje de slaapregressie van 4 maanden zal zijn die wat vroeger is of misschien sprong 4...
één maand geleden
Reactie op EDEP
Ons zoontje ook dus zou misschien iets "leeftijdsgebonden" kunnen zijn. Bli ...
En geven jullie dan een flesje als hij wakker is? Bij ons begint hij dan zo te wenen, na een flesje is hij dan gekalmeerd en gaat hij terug slapen. Deze nacht was het 00.30 en 5u30
één maand geleden
Reactie op Valochie
En geven jullie dan een flesje als hij wakker is? Bij ons begint hij dan zo ...
We proberen het te vermijden door even met hem in de schommelstoel te gaan zitten en 10 minuutjes te schommelen. Als hij echt niet kalmeert, geven we een flesje maar dan heeft hij meestal na 60 à 90 ml al genoeg. Het is dus duidelijk niet van honger maar voor troost dan.
Maar snap je helemaal hoor want hier wordt hij 90% van de tijd ook over zijn toeren wakker en krijgen we hem amper terug stil en rustig.
één maand geleden
Reactie op opaarde
Zijn er apotheken waar comfort expert nog beschikbaar is (limburg)🫠
Van t ...
Bij ons in vlaams brabant hebben we nog wat potten gevonden, hebben 6 apotheken gedaan ofzo.. in Boom was er zelf een apotheek die een stock ging binnenkrijgen, dus misschien eerstdaags opgelost??