48 Reacties
één maand geleden
Reactie op Valochie
Of dit goed ging of het eerder positieve of negatieve ervaringen zijn.
Bij ons was dat in het begin positief. Maar onze dochter heeft koemelkallergie. Maar voor baby's met gewoon spijsverteringsproblemen en lichte verborgen reflux is dit wel een hele goede voeding. ☺️
één maand geleden
Reactie op opaarde
Wij geven ook nan comfort was onze 3 de voeding en we zijn nogaltijd bij de ...
Zou het kunnen dat ze daarvan sneller honger hebben? Normaal doet hij 4u na een flesje en nu na 3u begint hij al te wenen. Het is nog maar de 3e dag, maar heb schrik dat de voeding hem niet bekomt. Ik weet het niet goed.
één maand geleden
Ons meisje krijgt dit nu al een maand heel content van alleen heeft ze heel veel last nu van schreeuw buien geen koemelkalergie we weten wel dat ze wat krampjes had maar deze pakt ze veel beter dan die van nutrilon omneo deze helpt wel een deel maar nu heeft ze moeilijk heden met de grote boodschappen
één maand geleden
Ik geef die nu ongeveer 7 weken en hij heeft nu geen krampen meer, enkel de stoelgang komt veel moeizamer, met de gewone nan was het 2x per dag en nu is het 1x om de 2 dagen. Hij laat hier ook wel heel stinkende scheetjes van 🤭. Bij mij heeft het wel een 3tal weken geduurd eer zijn maagje er aan gewend was
één maand geleden
Reactie op Valochie
Of dit goed ging of het eerder positieve of negatieve ervaringen zijn.
Wij geven deze ook sinds 2 weken en ons kindje van nu 12 weken begon ook meteen met doorslapen (ervoor nan evolia 1). Nu vandaag in de apotheek is deze plots niet meer te verkrijgen wegens stock breuk..
één maand geleden
Van nan evolia naar nan complete comfort gegaan toen onze baby +- 3-4 weken oud was… Dat deed helemaal niks voor zijn krampjes.
Intussen alle melkjes geprobeerd en gestrand bij neocate op voorschrift. Het is iets beter, maar niet zaligmakend. De stoelgang blijft een zeeer moeilijke bevalling ook al is de stoelgang totaal niet hard integendeel. Da’s onze ervaring met voedingen. 🙂🙂
één maand geleden
Reactie op dejabo
Wij geven deze ook sinds 2 weken en ons kindje van nu 12 weken begon ook me ...
Ohnee! Dan moet ik vandaag naar de apotheek want onze pot is bijna leeg. Wanneer is de laatste voeding en tot hoelaat slaapt de baby? Hier was het deze nacht 23u en 4u, wel gisteren vaccins gekregen dus ik hoop komende nacht terug iets beter.
één maand geleden
Reactie op dejabo
Wij geven deze ook sinds 2 weken en ons kindje van nu 12 weken begon ook me ...
Ja klopt!! Ik heb 4 apotheken gedaan!
één maand geleden
Reactie op mamawens2024
Van nan evolia naar nan complete comfort gegaan toen onze baby +- 3-4 weken ...
Probeer eens infacol te geven voor de flesjes! Wij hebben dat ook gedaan en het is een hele andere baby 🥰
één maand geleden
Reactie op Margot vdc
Ja klopt!! Ik heb 4 apotheken gedaan!
Vandaag gehoord dat het al zeker 8 tot 10 weken gaat duren. Idd, al vele apotheken zonder 😔
één maand geleden
Ik vind nu het juiste moment om over te stappen naar een normalde flesvoeding. Wij gaan stilletjes aan gewoon naar de optipro1 overstappen en hopelijk dat het goed blijft ...
Kinderarts zei als je toch een ander voeding wilt blijven geven is nutrilon omneo gelijkaardig.
Maar zou gewoon best overstappen naar gewone fles aangezien de krampjes zo goed als weg zijn