6 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb dit nu nog niet gehad maar wel bij mijn eerste zwangerschap. Pure chocolade eten kan hierbij helpen. Er zijn waarschijnlijk nog middeltjes, maar deze vond ik een lekkere oplossing dus die heb ik altijd onthouden 😅

8 maanden geleden

Ik heb er sinds begin deze week ook last van. Echt zot die spierspasmen. Ik meestal in mijn rechterbeen alleen. Dat schiet er dan in. Normaal raden ze dan magnesium aan (bv Promagnor). Maar ik heb geen idee of dat tijdens een zwangerschap mag.

8 maanden geleden

Voldoende water drinken doorheen de dag en een goed evenwicht vinden tussen bewegen en rusten met de benen omhoog. Indien je echt teveel last hebt zou ik gewoon naar de dokter gaan. Bij mij zit magnesium in mijn zwangerschapssupplement dus denk wel dat het mag

8 maanden geleden

Ja, dat is waar wat je zegt. Ik vermoed dat die er bij mij ook bij in zit. Ik neem Pronatal (waarschijnlijk bijna alle zwangeren?😅). Dat is een slimme bemerking en kan kloppen van dat water drinken. Op mijn werk vergeet ik geregeld te drinken en meestal heb ik het die nachten.

MOD

8 maanden geleden

Ik heb al gehoord magnesium nemen of zo'n magnesium olie. Ook met de benen omhoog liggen en denk maar dit is op verzoek van de arts om steunkousen te dragen. Is een vervelende klacht maar hoort erbij helaas. Als je de volgende keer naar de gynaecoloog gaat even vermelden dat je krampen hebt

8 maanden geleden

Ik neem quasi elke avond magnesiumpoeder en dit helpt goed