10 Reacties

9 maanden geleden

onze eerste zoon heet Viktor en onze 2de zoon zal Emiel heten

9 maanden geleden

Onze jongensnaam is Henry geworden! Je kan ook op de site van k&g zien hoe populair de naam in bepaalde regio is. Ik ben ook heel erg fan van klassieke en niet zo populaire namen, ik denk persoonlijk dat het wel lastig moet zijn voor de kindjes om met naamgenootjes in de klas te zitten. 🫣

9 maanden geleden

Ons zoontje zal Lias gaan heten

9 maanden geleden

Ik krijg een tweede dochtertje en hierna komen er geen kindjes meer dus mijn jongensnamen zullen nooit gebruikt worden 🙈 ik hield wel van Louis, Victor en Noah

9 maanden geleden

Ik zou gewoon gaan voor de naam die jullie het mooist vinden voor jullie zoontje. Voor hetzelfde geld zit hij met niemand met dezelfde naam in de klas 😄 Maar begrijp je wel. Wij krijgen ook een zoontje en twijfelen tussen 2 namen. Eén ervan hoor je niet zo vaak en de andere ook (nog) niet, maar is precies wel wat in opmars.. Dus twijfelen om die reden ook wat. Maar hebben wel besloten om uiteindelijk ons gevoel te volgen

9 maanden geleden

Reactie op Anelll

Onze jongensnaam is Henry geworden! Je kan ook op de site van k&g zien ...
Idd, en via die site zagen we dus dat onze jongensnaam in onze regio erg populair is de laatste jaren 🫣😊 Ik denk idd voor een kindje dat het lastig kan zijn, maar als volwassene doet het er niet zozeer toe. En ze zijn natuurlijk langer volwassene dan dat ze kind zijn.

9 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik zou gewoon gaan voor de naam die jullie het mooist vinden voor jullie zo ...
Ja, ik denk dat we idd ons gevoel zullen volgen. Maar we staan voorlopig nog open voor andere namen ook… al lijkt voor mij nu niets mooier dan die ene naam 😂🤣

9 maanden geleden

Mauro hier💙

8 maanden geleden

Wij geraken er ook maar niet uit. Ons dochtertje heet Lucie en ik wil een naam in dezelfde stijl en lengte. Een moderne naam, maar die ook niet te veelvuldig voorkomt. Nu hebben we beiden een favoriet en willen hem niet lossen, maar zo wordt het moeilijk natuurlijk 🙈

8 maanden geleden

Wij zijn er ook nog niet helemaal uit maar de naam Mads blijft hangen 😉