Dit moet eventjes van mij af geschreven worden.
Ik ben vandaag door een collega opgebeld die me verteld heeft dat ik na mijn moederschapsrust niet meer moet terug kregen naar mijn werk. Mijn baas is me blijkbaar al 2 maanden zwart aan het maken met het personeel. Er is al iemand anders aangenomen op mijn werk die mijn werk aan het doen is. Volgens de geruchten vast in dienst. Ik had een goed contact met mijn collega op het bureau, maar zij antwoordt ook niet meer op mijn berichten als ik iets stuur. Mijn baas zelf heeft me nog niet eens een bericht gestuurd of dat alles oké met me is of met de baby. Niet dat dat moet, maar met mijn collega deed hij dat wel toen ze in zwangerschapsrust was.
Ik heb zelf een vast contract van onbepaalde duur. Ik weet dat ik beschermt met tot zeker 3 maanden na mijn zwangerschapsrust, maar hoe zit het erna voor een stuk. Aangezien er iemand al op mijn plek is aangenomen kan ik geen opzeg doen.
Ik heb al 2 maanden thuis wegens complicaties en nu met dit nieuws dat ik vandaag heb gekregen van een collega, ben ik emotioneel, kwaad en heb ik vooral bang hoe het verder moet na de geboorte van de baby , maar al die emoties doen ook al geen goed aan mujn complicaties waardoor ik meer last heb. Voor alles is wel een oplossing, maar ik zie het even niet meer. Zijn er dingen die ik nu al kan doen?