8 Reacties

2 maanden geleden

Door de dag mssn eens een draagdoek proberen of zelf even rusten in bed of zetel en kijken hoe ze reageert als je ze bij jou neemt. Zo kan je dan een beslissing maken als een draagdoek nodig is of niet. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Door de dag mssn eens een draagdoek proberen of zelf even rusten in bed of ...
Een draagdoek wil ze echt niet… ze schreeuwt het echt uit :(

2 maanden geleden

Reactie op sharverb

Mmmh dan zal ze inbakeren ook nie graag hebben neem ik aan?

2 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Mmmh dan zal ze inbakeren ook nie graag hebben neem ik aan?
Dit lijkt heel soms wel te werken. Maar ze friemelt wel graag haar handjes los richting haar gezichtje eens ze slaapt. Dit durven we ‘s avonds wel eens te doen om in haar bedje te gaan. In de namiddag lijkt het haar alleen boos te maken.. ons zoontje had ook wel zo een huiluurtje. Maar bij haar is het echt een paar uurtjes zo moeilijj. Oververmoeid,… De houding in de maxi cosi lijkt ook overdag wat te helpen. Maar ik kan haar moeilijk een hele dag daarin leggen… :/

2 maanden geleden

Reactie op sharverb

Dit lijkt heel soms wel te werken. Maar ze friemelt wel graag haar handjes ...
Oooh mijn dochter heeft dat ook graag de vorm van de maxi cosi. Is eigenlijk hetzelfde gevoel. Heeeeel compact ingepakt zitten. Daar komt het eigen op neer wat ze graag heeft goed compact ingepakt zijn ☺️

2 maanden geleden

Onze dochter heeft dit vanaf 17u, alleen op de schouder wordt ze rustig of aan de borst. Bij ons is het clusteren, dus ik leg haar bijna constant aan. Ze valt steeds kort in slaap aan de borst, zo krijgt ze toch die slaap die ze nodig heeft. In kleine dutjes. Ik heb er mijn al bij neergelegd dat avondeten snel en alleen of met haar aan mijn borst moet gebeuren.

2 maanden geleden

Reactie op lefrodoure

Onze dochter heeft dit vanaf 17u, alleen op de schouder wordt ze rustig of ...
Hier eet ze op dat moment ook vaker. Alsof ze zich wat ‘voorbereid ‘ op een langere nacht. Echter loopt er hier al een peuter rond van 22 maanden, wat het dus wat moeilijker maakt 🙈😅

2 maanden geleden

Reactie op sharverb

Was hier de eerste weken ook het geval en plots wilde ze het wel. Blijven proberen want het is een lifesaver met momenten! Wat hier werkt is ze erin steken als ze al slaperig is, als ze onrustig is lukt het ook niet. Wat zo ook kan is het deel rond de poep al vastmaken in de draagzak en dan rustig wiegen en wandelen waarna we de rest vastmaken als ze tot rust is gekomen. Dan moet je je baby niet neerleggen of zo om de draagzak aan te doen.