5 Reacties
17 dagen geleden
Zeker geen water geven voor 6 maanden en dan nog mag dit geen melk vervangen maar enkel om te spoelen na patatjes of fruitpap! Dit vult de maag maar heeft niks van voedingstoffen. Als ze wakker wordt en effectief haar melk opdrinkt zal ze dit nu even terug nodig hebben.. Het is pittig terug dat opstaan maar normaal maar tijdelijk dus hou nog even vol! 馃崁鈾ワ笍
17 dagen geleden
Hier ook elk uur van de nacht... troosten heeft geen zin. Ze moet drinken. Dan dommelt ze even in, maar ze is er weer snel nadien. Hier wakker vanaf 6u30 en niet meer in slaap te krijgen 馃槼.
Ik vrees dat het de 4 maanden slaapregressie is... blijkbaar de heftigste regressie ook. Doorbijten... Nadien zullen ze meer het slaapritme van een volwassene aanhouden. Dat is mijn enige troost 馃ゲ
17 dagen geleden
Waarom zou je melk willen tegengaan?
Je baby geeft gewoon aan wat ze nodig heeft?
Water is voorlopig idd not done.
Als ze melk vraagt, zou ik dat gewoon geven 馃槉.
Is idd even een pittige periode.
Hier wordt hij sinds paar dagen ook terug wakker rond 2u en 5u.
Maar met zijn speentje lijkt hij wel getroost.
Moest hij blijven jammeren geef ik hem ook gewoon terug melk.
Er komen nog zulke periodes 馃.
17 dagen geleden
Hier ook terug bij af.. eerst gisteren moeilijk in slaap geraakt, 2x moeten gaan troosten. Dan om 1u30 wakker, heeft hij alles opgedronken, deze ochtend was het 6u15, ook alles opgedronken en nadien zelf lastig dus denk dat het niet genoeg was. Hier ong een weekje op en af.. de ene dag slaapt hij niet overdag, de andere dag wel, dan is de ene nacht beter dan de andere. Hmm 馃槵馃檮
17 dagen geleden
Hier ook opnieuw pittige nachten na enkele hele goede wel. Ik dacht dat we erdoor waren, niet dus 馃檮