11 Reacties

één jaar geleden

Navalit neem ik nu echt een wondermiddel ‘s avonds 2 pilletjes en ben eigenlijk de hele dag vrij oke buiten de vermoeidheid dan

één jaar geleden

Bij mij letterlijk hetzelfde, meiden hier hebben mij gezegd dat mijn buik nooit leeg mag zijn en dat helpt mij. Koude mandarijntjes helpen mij ook, ik zuig daarop. Verder kan je blijkbaar iets krijgen tegen misselijkheid, met voorschrift. Succes 😊

één jaar geleden

Reactie op tanita2118

Bij mij letterlijk hetzelfde, meiden hier hebben mij gezegd dat mijn buik n ...
Ik geef eiglk enkel gal over dus kwa eten komt er niks uit enkel gal 😑 voor mij is dit toch het moeilijkste deel denk ik misselijkheid en braken bah bah

één jaar geleden

Reactie op Wondertjevanme

Ik geef eiglk enkel gal over dus kwa eten komt er niks uit enkel gal 😑 voo ...
Ik geef ook niks over 🤢 ik blijf wel kotsen, zonder dat er iets uitkomt, ik snap jee. Ik voel mij niet misselijk alleen als ik slaap. Ik woon ook met schoonouders die roken 😶

één jaar geleden

Reactie op tanita2118

Ik geef ook niks over 🤢 ik blijf wel kotsen, zonder dat er iets uitkomt, i ...
En hoe zit het bij jou met eten ik heb zo geen eetlust ernee eet ik weinig maar hopelijk doet dat niets voor de baby

één jaar geleden

Reactie op IndependentNurse

Navalit neem ik nu echt een wondermiddel ‘s avonds 2 pilletjes en ben eigen ...
Yesssss Navalit! Heeft er mij ook doorgehaald :D voor je opstaat een droog stukje brood eten en Aquarius drinken helpt ook, maar niets zo goed als Navalit :)

één jaar geleden

Ik was 2,5 week een levend lijk tot de dokter me eindelijk navalit voorschreef. Het hielp letterlijk na de eerste dag al! Zo blij dat ik weer wat kan functioneren 😄😄

één jaar geleden

Hey, heb ik ook meegemaakt met mijn eerste zwangerschap. Navalit haalde me er door, ik was nog wel misselijk maar combinatie van continu beetjes eten en veel wandelen en drinken ging het wel, ging wel door tot in het derde trimester. Nu bij mijn tweede zwangerschap (9 weken) is het een ander paar mouwen, de misselijkheid is veel erger geworden. Ik ben opgenomen in het ziekenhuis, Navalit werkte niet (zelfs niet aan dubbele dosis) en de andere medicijnen ook niet. Nu krijg ik na een week afzien en braken in het ziekenhuis temesta, een slaappil, die helpt voorlopig maar kan ik gezien ik zwanger ben niet al te lang nemen (ook naar verslaving toe). Maar nu kan ik eindelijk weer wat binnen houden sinds gisteren. Gelukkig is mijn kindje oké maar ik heb in het begin van de zwangerschap zelfs aan opgeven gedacht, zo heftig was het. De gyneacoloog raadde me ook nog zoute koekjes aan en aangelengd appelsap.

één jaar geleden

Reactie op smikkie

Hey, heb ik ook meegemaakt met mijn eerste zwangerschap. Navalit haalde me ...
Oh hoe erg ben jij aan het afzien 🥺🥺 Ik hoop dat het verbetert en dat je nog veel tips mag krijgen die jou kunnen helpen 🍀

één jaar geleden

Hier idem, krijg nauwelijks iets binnen, tegen de avond is het soms iets beter, maar ik moet mezelf echt aanzetten tot eten want anders eet ik helemaal niet omdat ik geen zin en honger heb. Water drinken gaat voor mij dan wel weer goed, maar gisteren een warme chocolademelk kon ik moeizaam binnen houden, tussendoor sappig fruit gegeten (clementijntjes) viel niet zo zwaar voor mij.

één jaar geleden

Reactie op smikkie

Hey, heb ik ook meegemaakt met mijn eerste zwangerschap. Navalit haalde me ...
My god klinkt echt verschrikkelijk 😦 Heel veel succes daar, hopelijk wordt het snel beter!