33 Reacties

茅茅n jaar geleden

Oh wat een nieuws, we mogen weer allemaal met je mee hopen dat het goed zal gaan 馃崁馃憤馃徎 Rust maar goed. Er is hoop. 馃檪

茅茅n jaar geleden

Wat vreselijk! Van de hemel naar de hel en weer terug! Collega van mij had een gelijkaardige situatie. Enorm veel bloedingen gehad en heeft weken plat gelegen in het ziekenhuis. Ik hoop dat je verder een spoedige zwangerschap mag hebben meid 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maaike C

Wat vreselijk! Van de hemel naar de hel en weer terug! Collega van mij had ...
Is het bij jou collega positief afgelopen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Is het bij jou collega positief afgelopen?
Ja hoor! Kindje is nu 9 weken 馃グ wel heel vaak en veel hevige bloedingen gehad!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maaike C

Ja hoor! Kindje is nu 9 weken 馃グ wel heel vaak en veel hevige bloedingen ge ...
Dat geeft me toch wat goede moed. 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Dat geeft me toch wat goede moed. 馃槉
Hoe gaat het nu met jou?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby july

Hoe gaat het nu met jou?
Net terug van mijn vaste gynaecoloog. De baby was goed aan het bewegen en een hartslag van 178. Mijn baarmoederhals was lang en dicht wat ook goed was. De kans op een miskraam is even groot als bij elke andere zwangerschap. Ik moet wat rustiger aan doen maar platte rust vindt ze niet noodzakelijk. Ik heb progesteron voorgeschreven gekregen gewoon als extra voor de zekerheid. En een extra controle op 16 weken om te kijken of er dan nog bloed in de baarmoeder is.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Net terug van mijn vaste gynaecoloog. De baby was goed aan het bewegen en e ...
Ok top! Hopelijk heb je nu wat een geruster gevoel! We duimen mee!!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Net terug van mijn vaste gynaecoloog. De baby was goed aan het bewegen en e ...
Heel veel positieve moed en energie gewenst! 馃崁馃馃徏

10 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje ook zware bloeding gehad op 10 weken. Was rotsvast overtuigd dat we het kindje kwijt waren. Bleek ook bloeding van baarmoederwand. 2-3 weken heel rustig aan gedaan en ondertussen een gezonde 4-jarige 馃槈 Ik wens je alle ruimte om te bekomen en nu goed uit te rusten 馃槝