Ook voor mij heeft het niet mogen zijn. Ik lig op dit moment op het spoed. Ik heb het kindje verloren op 10 weken 😭 ik had uit het niets zware bloedingen, helemaal geen krampen of niks.
Wat erg om te horen. Wat super naar en verdrietig jeetje! Hoe is het met je? Wat zeiden ze op het spoed? Had je reeds een vitaliteitsecho gehad? Was die goed?
Oh meid, i am sooooo sorry to read this. Niemand verdient het om dit te moeten meemaken. Vind het vreselijk voor je. Leefde zelf al mee mrt je zwangerschap. Ik wens je zoveel sterkte en snelle beterschap ❤️❤️❤️ geef de hoop aub niet op oke. Neem even tijd om dit alles te verwerken
Ik ben net terug van de gynaecoloog. Het blijkt toch niet het baby'tje dat ik verloren heb want dat zat er nog en het hartje klopte goed. Ze zij wel dat dit nog kan gebeuren. Ik heb een hartvormige baarmoeder en er zou bloed in de baarmoeder zitten. Iemand die dit ook mee maakte? Positieve of negatieve afloop?
Ik ben net terug van de gynaecoloog. Het blijkt toch niet het baby'tje dat ...
Excuse had je laatste bericht niet gezien.
Ben erg blij voor je dat je het nog hebt en dat hartje nog klopt. Dankzij God.
Ik wens je veel succes. Hopelijk loopt alles goed af voor je. 💕
Ik ben net terug van de gynaecoloog. Het blijkt toch niet het baby'tje dat ...
Mijn vriendin heeft dit ook gehad...ze had wat rust moeten nemen .. haar zoontje is nu 2 jaar... soms als er geen verdere afwijkingen zijn komt alles goed! Ik duim alvast🤞