7 Reacties

één jaar geleden

Ik kan ook niet veel doen wordt van alles misselijk ik slaap hele dagen maar ik dwing mezelf wel van buiten te komen en dit helpt meestal wel ook al heb ik totaal heen zin. Ik eet niet veel maar probeer wel. Buiten het feit dat het eerste trimester zwaar is ben ik wel heel blij en dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Er zijn veel mensen waarbij het niet van een leie dakje gaat. Dit is maar een fase en dit weet ik ook. Babbelen erover met je omgeving helpt. Het slecht voelen je weet vanwaar het komt en dit maakt het voor mij draaglijker. Ik ben echt heel dankbaar voor het zwanger zijn en binnen zo veel maanden komt er het mooiste voor in de plaats..

één jaar geleden

Heb je dit al besproken met je huisarts/gyneacologe ? Bij mij helpt navalit wel echt heel hard! Babbel goed over het mentale stukje want dat is ook zeker niet te onderschatten. Je lichaam is nu eenmaal een tijdje niet meer van jezelf maar van je baby..

één jaar geleden

Meid toch... Klinkt verschrikkelijk om zoiets al 4 weken mee te maken... Wat zegt de dokter hierop? Hebben ze al verschillende alternatieven geprobeerd om je te helpen? Het voelt misschien niet zo aan, maar van wat ik lees is er echt wel licht aan het einde van de tunnel en zou het tweede trimester aangenaam zijn!

één jaar geleden

Ik heb net hetzelfde en ben 'blij' om te lezen dat ik niet de enige ben.. echt exact wat jij zegt heb ik ook. Lig al 3 weken als een zombie in bed of zetel, constant misselijk en hoofdpijn en voel me zo miserabel.. navalit werkt niet bij mij. Mijn collega is ook zwanger en heeft totaal geen last van haar zwangerschap en dit frustreert mij enorm. Bij mij is het wel een tweeling..

één jaar geleden

Heb dit ook meegemaakt, Navalit werkt bij mij gelukkig wel. Ik voel mij nog regelmatig heel slecht, vooral naar de avond toe. Mijn partner mag dit dagelijks aanhoren en denk dan soms ook waar ben ik toch aanbegonnen. Ik zou zeker met de dokter praten hierover! Eventueel zijn er nog alternatieven voor jou. Veel beterschap!

één jaar geleden

OH Ann toch. Je tekstje zou van mij kunnen komen. Ik fantaseer ook veel over a... Hoewel ik heel graag zwanger wilde zijn, ik kan die blijdschap niet meer voelen. Ik dacht dat medicatie niet hielp, maar navalit werkt bij mij wel nu ik het een tijdje inneem, in combinatie met primperan. Ik voel me nog steeds miserabel en lig de ganse dag in de zetel of bed. Maar ik vind het menselijk nu. Daarvoor niet. Go go. Houd vol. We moeten het uitzitten, niks beters aan te doen vrees ik.

één jaar geleden

Heb je al eens aan je arts gevraagd naar primperan? Ik was ook extreem misselijk, tot op het punt dat ik er radeloos van werd, vooral s’ nachts. Is in te nemen bij het ontbijt en bij mij werkt het voor de hele dag heel erg goed!