5 Reacties

één jaar geleden

De meter is bij ons meteen gevraagd met een leuk cadeau omdat wij al jaaaaren weten dat zij meter wordt en dit wist zij ook. De peter gaan we vragen met kerst ik ben nu 9 weken

één jaar geleden

Mijn schoonzus wist dat ze meter ging worden wanneer wij ooit zwanger zouden zijn. Dus bij haar hebben we het gevraagd bij het vertellen dat we zwanger zijn, wel met de boodschap ‘het is nog heel pril, en ik ben nog heel erg klein, maar als alles goed komt, wil jij dan mijn meter zijn?’ Mijn broer gaan we vragen op kerstmis, dan ben ik 11w ook nog maar wel. Maar vind het moeilijk om niet met het woord peter te spreken😅. Wonen nu ook samen omdat wij aan het verbouwen zijn. Mijn schoonzus heeft het mij pas gevraagd rond de 30 weken, maar aangezien ik het schoonzusje ben zag ik dat ook niet echt komen dus had ze alle tijd om het te vragen!

één jaar geleden

Ik heb de cadeautjes bijna klaar , enkel nog een echo in het kadertje steken, en een tekstje voor meter te vragen ... Maar eerst gaan we de zwangerschap nog moeten aankondigingen 😂 nog niet veel mensen zijn op de hoogte... En pas nadien nog enkele weken later eens afspreken om de meter/peter te vragen. ☺️

één jaar geleden

Wij vragen het aan de meter op kerst met een zelf gemaakt kinder boekje met ons persoonlijk verhaal er in.

één jaar geleden

Ik durf het niet eerder te vragen. Wou wachten tot na 12weken.