4 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben ook 12 weken maar niet echt last van iets enkel een blaasontstekking waardoor ik constat op wc moe zitten. Ik had gebeld naar gyne en ze zei dat het ook de baarmoeder kan zijn die aant kantelen is doordat baby groter wordt en dat het dan op mijn blaas duwt. Zolang je geen bloedverlief hebt of heftige steken moet je je geen zorgen maken. De baby wordt groot dus denk dat normaal kan zijn Veel success 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Iona4

Ik ben ook 12 weken maar niet echt last van iets enkel een blaasontstekking ...
Bloedverlies is niet altijd slecht, soms gaat het over oud bloed dat je verliest. 30% van de zwangere vrouwen heeft soms bloedverlies en hebben een normale zwangerschap.

10 maanden geleden

Bloeding wil inderdaad niet altijd iets slecht betekenen. Maar zware krampen als in menstruatie tot weeën in combinatie met zware bloedingen dan kan je best even de gynaecoloog bellen. Ik zelf heb al 2 zware bloedingen gehad en dat waren bloedvaten in de baarmoeder die gesprongen waren, hier was geen pijn bij.

10 maanden geleden

Ik heb sinds kort (ben nu 13w) ook een soort buikpijn soms die ik moeilijk kan uitleggen. Het lijkt op een soort combinatie van menstruatiepijn en pijn in de darmen of zelfs soms hoger, de maag. Het duurt eigenlijk niet lang, maar het gebeurt wel vaker eens ‘s avonds. Ik heb al aan bandenpijn gedacht en de gynaecoloog bevestigde dat ook. Maar hoe voelt bandenpijn juist? Ik weet het niet… Ik maak me zoals jou ook zorgen als ik die pijn voel. Gelukkig is die altijd snel weer over.