10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben mam-flesjes online besteld, zo'n anti-kolonel starterskit met een flesje van 160 en een van 260 en een tuut. Op het kleinste flesje zat speen 1 en op het grootste speen 2. Wij gebruiken al sinds hij een maand oud is die speen 1 en gebruiken die nu op 15 weken nog steeds.

één maand geleden

Euh "anti-koliek" dus en niet kolonel...

één maand geleden

Reactie op Eskimooo

Wij hebben mam-flesjes online besteld, zo'n anti-kolonel starterskit met ee ...
Ohh oké dankjewel er bestaat nu een speen nr 1. Ik heb het flesje gekregen van onze vroedvrouw

één maand geleden

Beste van waar bent u ik heb heel veel nieuwe flesjes van mam gekregen onze dddochter wilt hier niet uit drinken mss in de buurt en kan ik het eventueel brengen als u hier kntresse in heeft

één maand geleden

Reactie op lindsay2006

Beste van waar bent u ik heb heel veel nieuwe flesjes van mam gekregen onze ...
Ingelmunster België

één maand geleden

Reactie op inezdeman

Ingelmunster België
Dat is jammer aou het alleen in de buurt van dendermonde en de buurt van geel kunnen brengen

één maand geleden

Reactie op lindsay2006

Dat is jammer aou het alleen in de buurt van dendermonde en de buurt van ge ...
Spijtig maar alvast bedankt hoor 😁

één maand geleden

Speen nr 1 is voor 0+ maanden en ik dacht speen 2 vor 2+ maanden. Ik ben onlangs van nummer 0 naar nummer 1 overgeschakeld (ze is nu 16 weken)

één maand geleden

Ik heb ook nummer 1 voor kindjes van 16 weken. En met AR anders gaat het haar te snel. Dus best nr 1 eens proberen dan.

één maand geleden

Wij hebben altijd al speen 1 gehad. Ging altijd goed. Speen 2 ligt klaar maar nog niet gebruikt.