8 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb van iemand 4 tassen overgekocht maat 50 tot 74 en van maat 50/56 heb ik tot nu toe 1 volle tas moest ik erbij krijgen gaat dat mee in de tas (en uiteindelijk in de kast) als ik merk dat ik toch te weinig heb koop ik gewoon bij

7 maanden geleden

De vroedvrouw vertelde me dat zo goed als elk kindje geboren wordt met maat 50/56, tenzij ze op de echo zien dat het veel groter wordt. Op de site van Kind en Gezin staat veel info over kleertjes, algemene boodschap is blijkbaar om er zeker niet teveel te kopen gezien je dat vaak cadeau krijgt en de baby erg snel groeit :)

7 maanden geleden

Ik heb ook wel wat in maat 50, maar niet te veel. Gewoon een basis set. Ik ga hetzelfde doen met maat 56. Meisjes zijn algemeen wel iets kleiner bij de geboorte dan jongens. Dus bij een meisje lijkt het mij zeker slim wel iets van de kleine maatjes in te slaan dat ze er niet in verdrinken.

7 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ik heb ook wel wat in maat 50, maar niet te veel. Gewoon een basis set. Ik ...
Idd, ik verwacht ook een meisje en ik heb 3 setjes 52 maar iedereen zegt mij dat ik niet te veel geld moet uitgeven aan kleding want ze groeien snel en je krijgt veel cadeau maar ik kan niet rekenen op cadeaus, tegen dat wij bezoek krijgen zal ze al grooter worden dus zal moeten kijken om zelf de eerste kleertjes te kopen

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Idd, ik verwacht ook een meisje en ik heb 3 setjes 52 maar iedereen zegt mi ...
Ik koop wel liever zelf de kleertjes dan dat ik ze krijg want de smaak van de mensen rondom mij is niet dezelfde als mij 🙈😅

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Idd, ik verwacht ook een meisje en ik heb 3 setjes 52 maar iedereen zegt mi ...
Ja inderdaad! Ik ga ook niet uit van cadeautjes. En ja als er mensen op bezoek komen heb ik liever dat ze wat grotere maatjes meenemen dat het zeker past.

7 maanden geleden

Is echt baby afhankelijk... ze zeggen niet te veel 1ste maatjes kopen, want ze groeien er zeer snel uit... maar mijn zoontje kon tot 12weken in maatje 50... is nu net 2jaar geworden en zit nu nog maar net in maatje 80... koop nog niet te veel op voorrand ;-)

7 maanden geleden

Hangt van baby tot baby af. Mijk dochter is in maat 50 gebleven tot 3M oud en begon over te schakelen naar 56 vanaf 4m Een vriendin vaar dochter heeft op 2 maanden moeten wisselene van 50 56 naar 62 op 3M