12 Reacties

5 maanden geleden

Voor mij persoonlijk moest dit niet gewoon een vuilbak met zakje was voldoende (ik werk in een kinderopvang dus de geur van 1 kindje zal wel een pak minder zijn 😅) maar mijn vriend wou heel graag een echt luieremmer zonder geur.. dus heb ik voor hem eentje van tommee tippee op de lijst gezet deze houd goed de geur tegen en doordat je telkens de pamper in een plastiekje draait komt deze ook niet in contact met de vuilbak en word die ook niet vuil! Want zo een slecht gesloten pamper die dan de hele vuilbak vuilmaakt begin dat maar op te kuisen 🙈

MOD

5 maanden geleden

Ik had vroeger ook ene van tommee tippee maar deze keer heb ik gewoon een pedaalemmer gekocht met daarin een zakje die ik dan kan weg gooien. Ik heb al gehoord dat de luierzakjes van de action heel goed zijn om de geur tegen te gaan ook

5 maanden geleden

Wij werpen de pampers ook gewoon in de vuilbak 👍

5 maanden geleden

heyhey, heeft iemand ervaring met de we-too pamper emmers?

5 maanden geleden

Reactie op Müge1987

heyhey, heeft iemand ervaring met de we-too pamper emmers?
Wij hebben een tijdje zo eentje getest in de opvang en als de pamper goed dicht en proper is is deze heel handig maar het is echt een merde om te kuisen wanneer er een pamper niet goed dicht ingedaan wordt.. omdat dat middenstuk wisselt van kant geraakt de kaka daar dan tussen en dat krijg je niet terug proper 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Wij hebben deze van heel veel mensen aangeraden gekregen! Hij ziet er ook heel gemakkelijk in gebruik uit, dus wij zijn voor deze gegaan ☺️

5 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Wij hebben een tijdje zo eentje getest in de opvang en als de pamper goed d ...
oei dat klinkt minder inderdaad 😄 dankje voor de informatie🌸

5 maanden geleden

Super tevreden van de korbell luieremmer. Hebben er zelfs 2. Sluit goed af qua geur en toch gemakkelijk. Nooit geen vieze bedoening ook

5 maanden geleden

Wij hebben er 1 gekocht van diaperchamp. Pas over enkele weken kunnen we ervaringen uitwisselen

5 maanden geleden

Wij hebben nu eentje besteld van ubbi. Deze had nog wel goede recensies op Amazon. Omdat het van staal is schijnt het dat het geuren minder opneemt. We moeten hem nog krijgen en zullen inderdaad nog zien of ie goed is of niet. Wij denken er ook aan om een prullenbak voor buiten op ons terras te zetten om daar de luiers te bewaren tot ze worden opgehaald (dan zetten we die over van de ubbi elke 2/3 dagen). Zeker in de zomer kan het anders misschien wat gaan stinken.

5 maanden geleden

Wij hebben er ook eentje aangeschaft bij het eerste kindje. Je gaat dan zo ongelooflijk snel door de luiers heen! 😅 ik vond het wel gemakkelijk! Eens men zoontje naar de creche begon te gaan hebben we deze minder gebruikt. Je kan bij de action geparfumeerde zakjes kopen, of gewone kleine boterhamzakskes doen ook de truk, maar als je echt een hele stinkende pamper hebt, van diarree of tandjes, dan deden we deze eerst in een zakje! Scheelt wel voor de geur!

5 maanden geleden

Reactie op Elca

Wij hebben er ook eentje aangeschaft bij het eerste kindje. Je gaat dan zo ...
Zulke zakjes heb je ook bij kruidvat, momenteel zelfs heel voordelig wegens Babydealweek ☺️☺️