5 Reacties
2 maanden geleden
Ik denk idd geduld.🙈 en blijven proberen. Mijn zus haar dochtertje heeft er ook een tijd over gedaan voor het lukte. Tijdens de wissel van de slaapcyclus worden ze wakker. En ik denk dat omdat het nog dag is het moeilijker is om terug in slaap te vallen? Biologisch zijn we zo dat de nacht (gelukkig) wel beter wordt geslapen. Hier een baby van 12 weken en doe zelf nog maar 1 dutje op de kamer want meer lukt nog niet. De rest in draagzak of zijn nestje in de zetel (onder toezicht).
2 maanden geleden
Same here! Zoontje is overmorgen 11 weken en sinds dit weekend geprobeerd om dutjes boven te doen. Ook snel terug wakker, soms zijn we langer bezig om hem in slaap te wiegen dan dat hij slaapt 🫣 Langere dutjes lukken ook enkel op mama/papa...
Ik heb me ingeschreven voor een gratis webinar via How about Mom https://howaboutmom.nl/webinar-baby-en-slaap/
Is woensdag om 12u maar als je inschrijft kan je ook later kijken 😉
2 maanden geleden
Hier ook. Altijd korte dutje. Hij lijkt wel 'uitgeslapen' te zijn en is vrolijk. Ik speel een beetje met hem en leg hem niet veel later terug en slaapt terug. Over een paar weken nog eens opnieuw proberen. Heb het vooral wat proberen loslaten dat hij voorlopig zo slaapt. Wij doen ook enkel de middag dut op z'n kamer.
2 maanden geleden
Onze baby (12w) heeft overdag nog nooit langer dan een half uur aan een stuk geslapen, tenzij in de draagzak of eens s avonds in de zetel op mij. Dus ik zou dat al een groot succes vinden zo 4x per dag... En een dutje in zijn park lukt sowieso niet. Wij gingen ook eens proberen om hem boven in het donker te leggen gelijk 's nachts, maar vind dat toch niet evident op die leeftijd.