13 Reacties
17 dagen geleden
Gewoon laten slapen, zeker s ochtends! S avonds begrens je best wel de dutjes zodat hij op tijd in bed ligt en moe genoeg is.
17 dagen geleden
Hoeveel weken is je kindje?
Normaal zijn ze het dag en nachtritme al gewoon.
Eb zoals lefrodoure zegt, beter laten slapen en naar de avond toe wakker maken of korte dutjes doen.
17 dagen geleden
Reactie op EDEP
17 weken.
Als ik hem laat doen, slaapt hij in de ochtend lang maar in de m ...
Hier net hetzelfde
Maar doet hij wel al meer dan een maand
En sinds vorige week slaapt hij 's nachts klokje rond.
17 dagen geleden
Reactie op BabyGirl2022
Hier net hetzelfde
Maar doet hij wel al meer dan een maand
En sinds vorig ...
Hopelijk komt dat bij ons ook snel terug. Overdag is hij wel al terug veel vrolijker, maar de nachten zijn nu wel pittig. Vannacht zag het er bij ons zo uit:
19u45; bed
19u50: kort huilen maar 1x tutje geven was voldoende.
23u: voeding
23u35: terug in bed
3u38: tutje geven
3u49: tutje geven
4u40: tutje geven
5u20: tutje geven
5u25: tutje geven
5u35: tutje geven
5u50: tutje g,even
6u30: wakker
Hij sliep voordien ook mooi het klokje rond en ik moest zijn tutje maar 1 keer per nacht geven.
17 dagen geleden
Reactie op EDEP
Hopelijk komt dat bij ons ook snel terug. Overdag is hij wel al terug veel ...
Pff, pittig 😮💨
Hopelijk snel beter!! 🤞🏻
17 dagen geleden
Hier heeft hij vorige week ook 2 dagen geslapen van 20u30 tot 6u, maar de dutjes overdag (die hij tot vorige week super goed deed) zijn een ramp, max 1u nu. Anders sliep hij zowel 's ochtends als smiddags 2u. Afgelopen nacht was het 20u15 tot 4u. Nu ligt hij erin sinds 20u, maar deze middag ook max 1u geslapen dus ben benieuwd.
MOD
17 dagen geleden
Reactie op EDEP
Oh wat vermoeiend! Ik heb hier nog 3 andere kinderen lopen en eigenlijk laat ik Milla ook zo lang mogelijk slapen. Ik maak eerst de andere kindjes klaar voor school en in die tijd wordt Milla meestal ook wel wakker :) elk om ze beurt mogen ze dan eens helpen met een flesje geven anders duurt het langer voor alles klaar is. Ik weet niet of je al aan het werk bent?
16 dagen geleden
Reactie op Rnnuo
Oh wat vermoeiend! Ik heb hier nog 3 andere kinderen lopen en eigenlijk la ...
Oh wauw! 4 kindjes en ik heb mijn handen al vol met eentje. 🙈
Ik begin in december terug te werken dus hoop dat zijn nachten tegen dan wat beteren. Heb vannacht maar 3 keer zijn tutje moeten brengen maar dan isnhij om 5u30 opeens heel luid beginnen huilen en nu ligt hij nog in mijn armen. Hij is stilletjesaan weer in slaap aan het dommelen maar weet niet of ik hem nog echt in zijn bed ga krijgen. Hij staat meestal tussen 6u en 7u op en het is nu 6u07 en hij is nog steeds wat aan het bekomen.
16 dagen geleden
Reactie op EDEP
Misschien had hij terug honger?