36 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Hier woensdag 36 weken en steeds meer last van harde buiken en krampen (oef ...
Begrijpelijk dat je aan het aftellen bent! Gek he, soms weet je precies niet wat je voelt..Bij alle nieuwe pijntjes denk ik zou het nu begonnen zijn? 🤭 Hier ook super beweeglijk, maar das goed he 😁

5 maanden geleden

Reactie op Elke Van den broeck

Hier 36 weken ik moet aankomende zondag binnen gaan in de avond en maandag ...
Ooohh amai moeten zenuwslopende dagen zijn! Veel succes!!! 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ga ik zeker doen! ☺️
Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Volgende week donderdag gaan we binnen voor de inleiding dan zijn we 38 weken. ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Volgende week donderdag gaan we bin ...
Wauw spannend!! En intussen moet je de weeën er gewoon bijnemen? Klinkt wel heftig, maar goed dat je een concreet vooruitzicht hebt! 🤗

5 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Wauw spannend!! En intussen moet je de weeën er gewoon bijnemen? Klinkt wel ...
Ja inderdaad de weeën die er nu zijn die moet ik bij nemen. Daar gaan ze niets aan doen, allez kunnen ze ook niets aan doen op deze termijn. Die weeën kunnen ook nog altijd veranderen in een echte arbeid. En dan is een k Inleiding nie meer nodig ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ja inderdaad de weeën die er nu zijn die moet ik bij nemen. Daar gaan ze ni ...
Wat een verhaal om later aan jullie kindje te kunnen vertellen 😵 Heel veel succes he!!! 🥰

5 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Wat een verhaal om later aan jullie kindje te kunnen vertellen 😵 Heel veel ...
Zeg dat wel! Maar met alle tegenslagen die we hebben gehad, gaan we ze toch eindeloos graag zien. ☺️🥰

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Volgende week donderdag gaan we bin ...
Veel succes 🍀🥰

MOD

4 maanden geleden

Ik ben overmorgen 38w en durf ook nergens meer naartoe te gaan 🙈 helaas hier 3 kids rondlopen die het precies niet goed snappen..maar gelukkig bestaat de action...even met het mooi weer naar de action wat speelgoed enzo kopen en dan kan ik even thuis relaxen en beetje rusten in de zetel.

4 maanden geleden

38 w zwanger hier en voel ook een spanning ☺️😌. Soms zo een leuke nieuwsgierigheid naar de komst van de baby, soms pure paniek 😂. Maar ik rijd wel nog ver en overal zelf naartoe. Koffers neem ik wel altijd mee 😁.

4 maanden geleden

Ik ben 39 weken nu, maar weet echt niet of ik voorweeen ofzo heb 🫠 Het is zo moeilijk omdat ik niet weet wat ik eigenlijk voel😣 morgen gyn afspraak eens zien wat zij gaat zeggen...

4 maanden geleden

Reactie op opaarde

Ik ben 39 weken nu, maar weet echt niet of ik voorweeen ofzo heb 🫠 Het is ...
Ik vind het ook soms moeilijk om te beschrijven wat ik voel! Mijn man kijkt dan naar mij "is het zo ver"? I don't know 🤭 Toen ik (dacht dat ik) voorweeën had, had ik enkele dagen menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en onderrug. Dit duurde nooit langer dan 25min en de krampen kwamen ook niet regelmatig en werden niet heviger. Door dit te beschrijven aan de vroedvrouw, werden mijn "voorweeën" bevestigd.

4 maanden geleden

Ik ben nu 39+3w dus het wordt heel spannend 🙈 ik heb al 2 dagen pijnlijke voorweeën gehad maar ze zijn telkens weer gestopt. Ik probeer wel nog gewoon alles te doen omdat ik anders te zenuwachtig word van het wachten 🤭 ga nog elke dag wandelen met mijn hond, gisteren nog naar een klein festivalletje gegaan en vanavond ga ik met mijn vriend eten in een zomerbar. Wel een klein beetje eng omdat het altijd in je hoofd spookt dat je water kan breken in het openbaar 😂

4 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik ben nu 39+3w dus het wordt heel spannend 🙈 ik heb al 2 dagen pijnlijke ...
Dat is inderdaad spannend 😄 die gedachte komt ook vaak bij me op. Maar de kans dat je water breekt, is sowieso al een kleine kans. Niet iedereen zijn water breekt.

4 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Dat is inderdaad spannend 😄 die gedachte komt ook vaak bij me op. Maar de ...
Ja inderdaad, daarom waag ik het er ook maar gewoon op... Er liggen wat handdoeken klaar in de auto voor het geval dat het toch gebeurt😄 lukt het voor jou nog om je bezig te houden?

4 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ja inderdaad, daarom waag ik het er ook maar gewoon op... Er liggen wat han ...
Het zou ook geen ramp zijn als je water openbaar breekt. Beeld jezelf in dat je het zelf zou zien gebeuren bij iemand anders… zou je oordelen? Zou je misschien net vertederd of excited zijn voor de nieuwe mama? Zo probeer ik het te zien 😄. Wel, sinds gisteren heb ik de hardste buiken tot nu toe, ze komen ook zeer regelmatig terug. Ik heb ook krampjes etc. De baby duwt ook met z’n hoofd. Toch is het allemaal niet regelmatig genoeg om echte weeën te zijn, maar heb ik het gevoel dat dat dus elk moment kan gebeuren. Dus deze voormiddag besloot ik veel te bewegen, deze namiddag lig ik in bed te rusten. En ik wil hem zoooo graag ontmoeten 😩🤰🏽… Mijn gedachten staan enkel gericht op bevallen momenteel 😬 Wat doe jij zoal die laatste dagen?