36 Reacties

5 maanden geleden

Ik vind het heel herkenbaar hoor! Ik ben nog bezig aan de suikerbonen en de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes. Ik doe het in stukjes. Verder doe ik veel dutjes en ik probeer wel elke dag energie op te brengen om te koken en dan ook een portie in te vriezen. Eenmaa de baby er is, is er vaak weinig fut om te koken ondervond ik uit ervaring.. 😅 Daarnaast zou ik graag nog een fotoboek maken. Dit kan van op men laptop op de computer. Maar ik maak ook geen grote plannen meer! Enkel nog kleine en spontane plannen.

5 maanden geleden

Ja heel herkenbaar! Ik ben nu 36+4. Ik ben wel nog aan het werk deze laatste week. Mijn baas zet mij wel nog erg onder druk om dingen te doen en heeft ook al een hele waslijst meegegeven aan wat ik moet doen als ik terug ben… dus ik heb daar nog wel veel stress van. Bij ons zijn de grote dingen nu wel klaar. Als ik straks vrij ben wil ik de kledingkast van de baby inrichten en heel het huis nog eens schoonmaken/opruimen. Verder ben ik ook al Netflix series aan het opsparen om straks te kijken. Ik hoop wel dat ik niet te lang moet wachten, van mij mag ze wel komen :D.

5 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ja heel herkenbaar! Ik ben nu 36+4. Ik ben wel nog aan het werk deze laatst ...
Nu al een lijst met werk geven voor als je na de bevalling terug bent ? Wat voor baas is dat ?

5 maanden geleden

Voor mij zijn het de laatste dagen hele zware loodjes 😅. Ben vrijdag opgenomen geweest tot zaterdag op verloskamer met weeën. Ze hebben me naar huis laten gaan omdat ik geen ontsluiting maak. Nu ben ik ook thuis aan het wachten tot ons klein gaat komen. Kan voor alle momenten zijn maar kan nog een paar dagen duren. Heb wel minder weeën nu maar zijn er nog steeds om het half uur nu. En de baarmoeder ontspant ook niet meer naar volledige rust. Hier zijn het extra spannende momenten. De gynaecoloog en vroedvrouw hebben me nu wel op platte rust gezet zo veel mogelijk liggen omdat we nie weten hoe zwaar de baby is. Ben heel veel gewicht zelf kwijt geraakt tijdens de zwangerschap waardoor het kan zijn dat ze kleiner zal zijn. Ben nu 36 weken 3 dagen. Morgen terug naar de gynaecoloog en dan zien we wel wat hoe het verder zal gaan. ☺️

5 maanden geleden

Reactie op abab24

Nu al een lijst met werk geven voor als je na de bevalling terug bent ? Wat ...
Ja ik werk aan een universiteit dus de werk druk is vrij hoog. Heb nu vandaag wel even aangeven dat ik nu deze week echt ga afronden. Ik heb de afgelopen tijd heel veel over gewerkt omdat het echt moest (was een project aan het afronden), maar nu houdt het wel een keer op…

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Voor mij zijn het de laatste dagen hele zware loodjes 😅. Ben vrijdag opge ...
Spannend! Maar wel gelukkig al een mooi termijn kunnen behalen.

5 maanden geleden

Survival mode hier…ik durf ook niet meer te ver alleen weggaan, met de auto rijden is ook gewoon oncomfortabel geworden, nachten blijven gewoon een hel door de bekken. Maar zo veel harde buiken en soms ook echt krampachtige en pijnlijke harde buiken. Ik voel echt wel dat mijn lichaam zich aan het klaarmaken is. Ik probeer nog zo veel mogelijk te genieten van ons wondertje in mijn buikje want het besef dat dit voor mij de allerlaatste keer is maakt me wel wat emotioneel 😭

5 maanden geleden

Reactie op Elca

Ik vind het heel herkenbaar hoor! Ik ben nog bezig aan de suikerbonen en de ...
Jaa ik doe ook alles in stukjes, heb die dutjes ook echt nodig 🤭 Suikerbonen en enveloppes staan hier al klaar. Fotoboek heb ik ook gemaakt, vond het een goed moment om de opslagruimte op mijn gsm te vergroten zodat er straks veel plaats is voor nieuwe foto's 😁 Koken en invriezen is een goeie tip! Helaas 1 van mijn minst favoriete bezigheden 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ja heel herkenbaar! Ik ben nu 36+4. Ik ben wel nog aan het werk deze laatst ...
Wauw, echt zoveel respect voor iedereen die zo lang doorwerkt! Niet fijn dat je nog een hele lijst krijgt en ook al 1 voor als je terugbent 🫥 Hopelijk kan je dit straks een beetje loslaten. Zelf ben al sinds het begin in werkverwijdering omwille van een risicoberoep, heb intussen alles op Netflix al gezien 🫣 En het huis al ontelbare keren grondig gepoetst, tot de kleinste voorraadkastjes toe #nesteldrang 🤫

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Voor mij zijn het de laatste dagen hele zware loodjes 😅. Ben vrijdag opge ...
Mn gynaecoloog zei vorige week "in de laatste maand kan het altijd de laatste dag zijn" maar amai bij jou is dit nu wel heel letterlijk! Zo spannend voor jou! Gelukkig is 36 weken al een mooie termijn. Heel veel succes alvast!!! 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Survival mode hier…ik durf ook niet meer te ver alleen weggaan, met de auto ...
Jaa die autoritten en nachten zijn hier heel herkenbaar! Is heel dubbel he, aan de ene kant verlang je om de fysieke ongemakken niet meer te ervaren en aan de andere kant wil je jouw babytje zo lang mogelijk veilig bij jou houden. Kan me wel voorstellen dat dit in jouw situatie nog eens extra doorweegt!

5 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Mn gynaecoloog zei vorige week "in de laatste maand kan het altijd de laats ...
Dank je wel! We bekijken het nu ook elke dag. In plaats van elke week 😅. Vandaag heb ik meer last dus nu is het weer even spannend. Maar voor hetzelfde geldt is het weer niets. Ben benieuwd wat de gynaecoloog morgen zal zeggen. ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Dank je wel! We bekijken het nu ook elke dag. In plaats van elke week 😅. V ...
Kan ik goed geloven! Keep us updated 😉🍀

5 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Spannend! Maar wel gelukkig al een mooi termijn kunnen behalen.
Ja tis een mooie termijn maar wel een sadistische termijn. Zeker als je echte weeën hebt die geen ontsluiting geven. Ze geven je nu niets om opening te krijgen of om de weeën te remmen 😅

5 maanden geleden

Reactie op KimberlyV212

Kan ik goed geloven! Keep us updated 😉🍀
Ga ik zeker doen! ☺️

5 maanden geleden

Hier woensdag 36 weken en steeds meer last van harde buiken en krampen (oefenweeën?) vandaag al bijna de hele dag… moet ook nog twee weken werken, dus aftellen nu. Ik zou graag nog genieten van de laatste weken maar voorlopig is daar nog niet veel ruimte voor 🫣 ik heb ook stress dat hij vroeger gaat komen en dat ik er nog niet klaar voor ben (enveloppen nog schrijven, ziekenhuistas nog maken en mentaal is mijn emmertje ook best vol). Baby is wel nog suuuper beweeglijk in de buik 🥰😅

5 maanden geleden

Hier 36 weken ik moet aankomende zondag binnen gaan in de avond en maandag 24 juni word ik ingeleid 🥳😍🥰 ik ben zo nerveus dat ik niet kan slapen en niet weet wat te doen om te tijd sneller te laten gaan 😅ik doe niet veel inspanningen meer omdat ik alles nu zo goed heb geregeld qua opvang voor de kindjes en dergelijke dat ik absoluut niet eerder wil bevallen

5 maanden geleden

Reactie op Elke Van den broeck

Hier 36 weken ik moet aankomende zondag binnen gaan in de avond en maandag ...
Ooooh spannend! Heel veel succes gewenst. 🍀🍀🍀❤️😘

5 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Ooooh spannend! Heel veel succes gewenst. 🍀🍀🍀❤️😘
Dankjewel 🙏❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op Elke Van den broeck

Hier 36 weken ik moet aankomende zondag binnen gaan in de avond en maandag ...
Oh voor jouw al echt de laatste daagjes, veel succes, 🥰 mag ik vragen waarom je wordt ingeleid?