7 Reacties
2 maanden geleden
Mijn baby draagt een romper met lange mouwen en dan baker ik haar in een grote thetra doek maar mijn kamer is ook altijd redelijk warm. En handjes voetjes van jonge babys zijn bijna altijd koud. Nek, rug en buik zijn indicators . Mijn zoontje is ook al sinds zijn geboorte aan het niezen en heeft snot, ben bij de kinderarts heweest en ze sei dat er niets aan de hand is en dat hij aan het wennen is aan het leven buiten de baarmoeder. Mn zoontje is 8 weken.
2 maanden geleden
Hangt ervan af wat de temperatuur is op de kamer, heb je daar een idee van?
2 maanden geleden
In onze kamer zou het volgens de thermostaat 25 graden zijn. Wij slapen zelf in ondergoed maar wel onder het donsdeken. Onze baby van 5 weken slaapt in een dunne pyjama met lange mouwen en voetjes aan en daarover een slaapzakje tog 0.2 vaak leg ik nog een tetradoek extra over haar beentjes. Handjes zijn bloot en die voelen ook soms koud, maar het nekje voelt altijd goed. Volgens de vroedvrouw is dat het enige wat telt, hoe het nekje voelt.
2 maanden geleden
Ik vind het zelf altijd beetje zielig als ik haar koude handjes en voetjes voel.. zelf vind ik het ook geen aangenaam gevoel om koude voeten te hebben.
ik heb gemerkt dat als ik mijn kindje beetje warmer aankleed dat ze beter slaapt. Zij draagt een romper, pyjama met lange mouwen en voetjes, ingebakerd en dan nog onder een katoenen dekentje. Halverwege de nacht, als ze wil drinken komt ze mee onder het donsdeken bij ons.
2 maanden geleden
Met dit warme weer bij ons gemakkelijk 25graden. Ons mannetje slaapt in een romper met korte mouwen en een slaapzakje. Anders veel te watm
2 maanden geleden
Met dit warme weer bij ons gemakkelijk 25graden. Ons mannetje slaapt in een romper met korte mouwen en een slaapzakje. Anders veel te warm