10 Reacties

7 maanden geleden

Ja ik heb dat ook altijd rond 4u

7 maanden geleden

Van mij is het rond 6u

7 maanden geleden

Vreemd is dat hè? 😮‍💨 ik ga dan maar iets eten altijd want heb een enorme honger ook maar nog slapen zit er echt niet in. Lukt het jou wel hopelijk om wat bij te rusten overdag?

7 maanden geleden

Reactie op Elke Van den broeck

Vreemd is dat hè? 😮‍💨 ik ga dan maar iets eten altijd want heb een enorme ...
Nee ik kan ook ni bij rusten overdag ben constant bezig en denk dan als ik s'middags slaap ik snachts nog minder slaap

7 maanden geleden

Ik kom altijd wakker rond 1u of 4u meestal duurt het dan echt lang voor ik terug kan slapen 🫣

7 maanden geleden

Heel herkenbaar 😂 ik was vannacht om 1u30 klaarwakker, ben dan nog kunnen blijven liggen tot 3u 's nachts maar in slaap ben ik niet meer geraakt.. Ben dan maar opgestaan en heb mijn huishouden gedaan en een brood gebakken. Had zoveel energie... Nu wel enorm moe

7 maanden geleden

Blij te horen dat ik niet de enige ben 🫢🙂‍↕️ zwanger zijn is waanzinnig leuk maar toch heel vermoeiend 😩

7 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Heel herkenbaar 😂 ik was vannacht om 1u30 klaarwakker, ben dan nog kunnen ...
Hahahaah wauw dat heb ik ook maar dan is mijn batterij om 12 uur ‘s middags al leeg en voelt het alsof het 8 uur ‘s avonds is 😅

7 maanden geleden

Hahahaah wauw dat heb ik ook maar dan is mijn batterij om 12 uur ‘s middags ...
Hahaha oh maar ik ben smiddags ook in slaap gevallen tot 16u en m'n verdere dag was ook omzeep 😂 hopelijk gebeurt dat niet vaak zo'n nachten...

7 maanden geleden

Blij te horen dat ik niet de enige ben 🫢🙂‍↕️ zwanger zijn is waanzinnig l ...
Tegen mij zeiden ze dat het je lichaam is die je traint voor de slapeloze nachten als de baby er is 😂😭