10 Reacties
3 maanden geleden
Normaal als er vermoeden is van koemelkallergie raden ze een dieet aan vrij van koemelkeiwit. Dus formule dat geen koemelkeiwit bevat om het uit te sluiten. Dieet moet minstens 10-14d gevolgd worden omdat het zo lang kan duren voor je effect kunt merken.
Ik heb ook een baby waarvan ik het nu aan het uitsluiten ben. Ikzelf geeft borstvoeding dus ben ik degene op dieet 😩
3 maanden geleden
Mama natura uit de apotheek gaan halen voor de krampjes.
Eventeel in een draagdoek steken bij jou met de beentjes goed opgetrokken.
Inbakeren met de beentjss goed opgetrokken met een pittenkussen op het buikje.
Beetje "fietsen" met warmte op het buikje.
Eventueel met het hoofdje op uw hand en vet lijf op de rest van u arm leggen (op de buik) laat die armen en benen maar hangen
Geeft compressies op de darmen en maag en kan ook voor ontspanning zorgen van de krampen.
In een warm badje steken.
Warmte is key
Dat helpt egt mega goed en compressie.
3 maanden geleden
Welke voeding geef je?
Wij hadden hetzelfde voor en het duurde een week voor de probiotica begon te werken. Sinds een dikke twee weken geven we ook Nan Complete Comfort. Heeft ook even geduurd voor we hiervan beterschap opmerkte maar nu gaat het wel. Hij heeft nog krampjes maar het is draagbaar. Het is geen luid geschreeuw meer na elke voeding.
Maakt je kindje goed stoelgang? Anders kan je ook aan de arts of vroedvrouw vragen om lactulose te mogen nemen.
3 maanden geleden
Mss een rare vraag, maar hoe herken je diarree bij een baby aangezien het sowieso toch geen vaste stoelgang is?
3 maanden geleden
Wij hadden het anders om. Ons dochter was heel verstopt en had hele harde stoelgang. Ook bloed in de stoelgang. Bloed in de stoelgang wijst op koemelkallergie. Mijn dochter had ook uitslag op haar gezicht en borstkas. Nu staat ze twee weken op nutramigen en ze is veeeeeeeeeel beter 😊
3 maanden geleden
Hier ook sinds enkele dagen diaree 1x per dag. Weet het ook niet. We zijn maandag naar de pediater geweest en ze zei dat we ons enkel zorgen moeten maken als het harde stoelgang zou zijn. Meestal 2u na de voeding begint hij ook te huilen, we kunnen hem wel nog troosten. Maar ik vind dus dat wij geen blije baby hebben omdat hij zo vaak huilt tussen de voedingen. Hij is nu 6 weken, ik weet het ook niet of we goed bezig zijn
3 maanden geleden
ik geef zelf nog de borst , maar heb wel eens fles voeding moeten geven uit nood.
ik heb over gelezen dat geiten melk het meeste opnmoeder melk lijkt.
en ook mensen in mijn omgeving bevestigen dit.(ze hebben het zelf ook gebruikt)
Pure Goat is wat ik gebruik..
makkelijk online te verkrijgen of in nl in de Etos..
kijk eens of dat niks is voor jou?
succes er mee
3 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Als het echt waterig is en heel frequent
Ik heb dat idd wel al eens gezien. Geen besef dat diarree was. Maar heel af en toe kan dat geen kwaad?