Hallo allemaal, ik wil eens horen wie er nog last heeft met klonters bij het maken van flesvoeding.
Er zitten steeds klonters in die ik niet weg krijg ik wil ook niet de hard scudden met de fles om lucht te vermijden..
Hier ook met de AR, wij geven de fles koud en water warmen helpt een beetje. Voor de rest schudden wij toch wel flink en mengen met gewone poeder zodat het minder dik is. Puur AR is bijna niet te doen vinden wij.
Wij gebruiken de flesjes van Mam (anti-colic), die hebben een systeem dat lucht in het flesje vermindert. Schudden is dan minder een probleem. Zonder schudden lukt ons dat ook niet. Wij geven flesjes altijd koud (allee, kamertemperatuur), zodat hij eraan gewoon is en we op uitstap ook overal gemakkelijk flesjes kunnen geven.
Ik heb difrax flessen die de lucht eruit haalt dus je kan schudden zoveel je wilt. Je kan ook een mixer gebruiken. Maar als je dikke voeding gebruikt ga je altijd moeten schudden, want je gaat altijd klonters hebben als je nie goed schud. 😊
Ik gebruik een handmatige melkopschuimer op batterijen. Werkt vrij goed! Wij hebben de nutrilon Omneo, geven deze ook op kamertemperatuur en er bleven ook veel klonters inzitten bij het schudden!