9 Reacties
10 maanden geleden
Ik ben ook 11/07 uitgerekend, ik zie wel schattige jurkjes met daaronder shirtjes met lange mouwen. Je je kunt er ook een legging onderdoen. Ik denk gewoon werken met laagjes die je aan en uit kunt doen? En misschien laten afhangen van je huis. Als je airco hebt is het een stuk koeler natuurlijk. Ik twijfel zelf ook tussen rompertjes met lange of korte mouwen, het kan 20 graden zijn buiten maar ook 30 in die tijd van het jaar.
10 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Ja ik denk dat voorzien op laagjes wel het beste zal zijn dan kan ik idd af ...
Ja, ik verwacht ook een meisje maar die jurkjes zijn te schattig om te laten liggen! Ik had gezien dat ze bij de h&m ook veel basics hadden dat het makkelijker maakt om te combineren.
9 maanden geleden
Bij mijn eerste zoontje was het een hittegolf 40+ die lag dus enkel en alleen met zijn pamper sinds dag 1馃槀馃槀馃槀
Heel veel gehad wat hij nooit aan heeft kunnen doen, nu wachten we nog even met aankopen 馃 wat we tegen dan zullen halen is 3 van elk zowel kort als lang.
9 maanden geleden
Reactie op babyaugust
Bij mijn eerste zoontje was het een hittegolf 40+ die lag dus enkel en alle ...
馃槄 ja dat bedoel ik dus hier weet je het nooit met het weer h猫 馃檲
Ik kan het toch niet laten als ik dingen zie in de winkels op het niet te kopen.. Online lukt het nog om mij in te houden maar als ik er echt voor sta dan smelt ik voor al die mooie schattige kleertjes 馃槏
Dan maar duimen dat ze zoveel mogelijk wel gaat kunnen aandoen 馃槃