Waarom het de 22 weken prik heet geen idee..want ik lees vaak dat aan 22 weken het nog wat te vroeg is voor de kinkhoest vaccin.
Ikzelf neem hem aan 30 weken.
Hebben jullie hem al gehad of gepland staan?
Zoja in welke week?
En hadden jullie er last van?
Ja ik heb hem net gehad op 26+5 ik ben nu 27+3 en buiten wat hoofdpijn en een stijve arm eigenlijk helemaal geen last ervan gehad ik kan wel als tip voor de hoofdpijn geven veel water drinken dat hielp bij mij heel goed
Ik twijfel om hem te nemen. Na de suikertest heeft mijn baby 5 dagen lang bijna niet bewogen en ik was er ook heel ziek van. Ik ben bang dat dit na deze prik weer hetzelfde zal zijn aangezien ik op elke inenting zeer slecht reageer. Mijn vriend zou hem wel nemen en wij willen sowieso geen overvloed aan volk over de vloer wanneer hij geboren is en al zeker niet vastnemen ofzo. Maar ik twijfel nog heel erg.. Ga er vandaag eens over praten met mijn gynaecoloog.
Ik snap je angst wel. Maar is die prik niet verplicht? Of heb ik het mis?
Ik denk dat ze het aanraden zeker voor de baby.denk niet dat hij verplicht is.alhoewel de gynaecoloog zei dat het beter is dat mijn partner hem ook krijgt
Neen omdat hij het 6 jaar geleden heeft gekregen van zijn zoontje..ik dacht dat die prik 10 jaar goed was. Ikzelf heb hem ook 8j geleden gehad maar als moeder moet je hem blijkbaar altijd zetten ook al is hij nog geldig
In België kan je dit laten zetten vanaf 24 weken. Ik heb dit ook zo gedaan. Ik heb me er wel een dagje ellendig van gevoeld, de prik zelf brandde ook fel🫣