26 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb de pericles crios 3.0 gekocht, is compact bij het opvouwen en kan op elk terrein rijden
5 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Ik heb deze gekocht en is zeer gemakkelijk!
Wij hebben ook deze gekozen. Nog niet bevallen, zo benieuwd
5 maanden geleden
Ik denk dat je moet kijken naar enkele parameters dke jullie als ouders belangrijk vinden. Moet hij klein opplooibaar zijn omdat je hem mee een trap moet opsleuren of omdat je klein woont, kleine koffer hebt, (dat was bij ons het geval) of ben je iemand die graag boswandelingen maakt, of enkel in de stad rondwandelt en dus vooral een stenen ondergrond heeft. Ben je van plan wekelijks naar de markt te gaan en al je boodschappen in de mand van de buggy te stoppen? Wil je graag een volgend kindje dicht erna dan kan je kijken voor een buggy waarvan je een duo buggy kan maken. Wil je graag maar een kindje, waarom dan niet kijken bij de tweedehandsselectie. Verder is prijs ook een belangrijk criterium! Je kan er zoveel geld aan uitgeven als je wil..
5 maanden geleden
Reactie op daphn茅1989
Wij hebben ook deze gekozen. Nog niet bevallen, zo benieuwd
Heb hem gewoon al ineen gestoken en wat getest in en rond mijn huis 馃槃 maar ook nog niet bevallen hoor! En als de kindjes van mijn vriendin langskomen moet standaard de Babypop eens in de grote buggy 馃槄馃槄
5 maanden geleden
De Thule urban glide en kochten daarbij nog de wieg voor de eerste maanden. We kozen voor deze omdat wij dagelijks wandelingen in de natuur maken met onze hond en veel avontuurlijke reizen maken dus een buggy nodig hadden die vlot door bospaden etc geraakt en geschikt is voor 'off road'
5 maanden geleden
Reactie op opaarde
Volledig en later als zij groter is een buggy
Dat zou ik echt niet aanraden. De doona is fijn om als extra te hebben voor korte/snelle uitstapjes. Voor langdurig gebruik is dit echt niet geschikt. Je kindje mag er max 2u en kan er niet vrij in bewegen zoals een reiswieg. Voor een lange wandeling of uitstap is het dus al handig.
Ook zijn de wielen niet zo groot waardoor deze veel minder schokken opvangen dan een gewone kinderwagen.