26 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben de Joolz Geo 3 omdat we vaak gaan wandelen en we wilden ene waar je grotendeels overal mee kan rijden

5 maanden geleden

Ik heb deze gekocht en is zeer gemakkelijk!

5 maanden geleden

Wij hebben de Thule Urban glide 2: https://www.thule.com/nl-be/strollers/jogging-strollers/thule-urban-glide-2-_-10101943 Vooral opdat we in de natuur kunnen wandelen

5 maanden geleden

Ik heb de pericles crios 3.0 gekocht, is compact bij het opvouwen en kan op elk terrein rijden

5 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ik heb deze gekocht en is zeer gemakkelijk!
Wij hebben ook deze gekozen. Nog niet bevallen, zo benieuwd

5 maanden geleden

Wij hebben die van Solidaris aangevraagd, ik en mijn man zijn daar bijde lid en is best wel een mooie buggy

5 maanden geleden

Wij hebben bebecar, kei content van. Gebruikt bij ons zoontje en nu terug voor ons dochtertje on the way 馃槏

5 maanden geleden

Joolz Geo 3 is het hier geworden.

5 maanden geleden

Ik denk dat je moet kijken naar enkele parameters dke jullie als ouders belangrijk vinden. Moet hij klein opplooibaar zijn omdat je hem mee een trap moet opsleuren of omdat je klein woont, kleine koffer hebt, (dat was bij ons het geval) of ben je iemand die graag boswandelingen maakt, of enkel in de stad rondwandelt en dus vooral een stenen ondergrond heeft. Ben je van plan wekelijks naar de markt te gaan en al je boodschappen in de mand van de buggy te stoppen? Wil je graag een volgend kindje dicht erna dan kan je kijken voor een buggy waarvan je een duo buggy kan maken. Wil je graag maar een kindje, waarom dan niet kijken bij de tweedehandsselectie. Verder is prijs ook een belangrijk criterium! Je kan er zoveel geld aan uitgeven als je wil..

5 maanden geleden

Reactie op daphn茅1989

Wij hebben ook deze gekozen. Nog niet bevallen, zo benieuwd
Heb hem gewoon al ineen gestoken en wat getest in en rond mijn huis 馃槃 maar ook nog niet bevallen hoor! En als de kindjes van mijn vriendin langskomen moet standaard de Babypop eens in de grote buggy 馃槄馃槄

5 maanden geleden

Reactie op yaravdw

Wij hebben de Joolz Geo 3 omdat we vaak gaan wandelen en we wilden ene waar ...
Idem :)

5 maanden geleden

Wij hebben de Q journey van het merk Qute

5 maanden geleden

Cybex balios S lux

5 maanden geleden

Doona X 馃ス馃

5 maanden geleden

Wij hebben nog de stokke trailz van mijn dochter toen. Nu is die niet meer te koop. Ik ga wel kijken om dan een extra loopbuggy aan te schaffen ;)

5 maanden geleden

Reactie op opaarde

Doona X 馃ス馃
Als extra of als volledige kinderwagen?

5 maanden geleden

Joolz geo 3

5 maanden geleden

Reactie op bNaomi

Als extra of als volledige kinderwagen?
Volledig en later als zij groter is een buggy

5 maanden geleden

De Thule urban glide en kochten daarbij nog de wieg voor de eerste maanden. We kozen voor deze omdat wij dagelijks wandelingen in de natuur maken met onze hond en veel avontuurlijke reizen maken dus een buggy nodig hadden die vlot door bospaden etc geraakt en geschikt is voor 'off road'

5 maanden geleden

Reactie op opaarde

Volledig en later als zij groter is een buggy
Dat zou ik echt niet aanraden. De doona is fijn om als extra te hebben voor korte/snelle uitstapjes. Voor langdurig gebruik is dit echt niet geschikt. Je kindje mag er max 2u en kan er niet vrij in bewegen zoals een reiswieg. Voor een lange wandeling of uitstap is het dus al handig. Ook zijn de wielen niet zo groot waardoor deze veel minder schokken opvangen dan een gewone kinderwagen.