12 Reacties

5 maanden geleden

Bij onze kat hielp het om het vol te leggen met aluminiumfolie. :-)

5 maanden geleden

Reactie op stargazer_o

Bij onze kat hielp het om het vol te leggen met aluminiumfolie. :-)
Dat hebben we inderdaad eerst in het park geprobeerd, maar vond ze blijkbaar heel leuk om mee te spelen en te ritselen 🙈 Een waterspuitje vindt ze ook plezant, dus dat werkt ook niet. Het is een speciaal gevalleke, onze kat... 🤭

5 maanden geleden

Telkens ze er opsprong gwn afhalen. Na een tijd was ze het beu dat ze steeds uit haat slaap werd gehaald. Komt er niet meer in nu

5 maanden geleden

Bij mijn schoonmoeder ligt er gewoon een extra handdoek op die ze dan weghaald als ze het kussen nodig heeft.. misschien is dat een optie?

5 maanden geleden

ik heb momenteel ook overal aluminiumfolie liggen.. maar je moet het echt vol leggen, anders gaan ze er gewoon naast liggen.. 🤭

5 maanden geleden

Ik draai het Ververs kussen om

5 maanden geleden

Gewoon haar telkens af jagen, niet laten liggen

5 maanden geleden

Wel schattig!🥰

5 maanden geleden

Reactie op maya206

Wel schattig!🥰
Dat is dus mijn probleem, ik vind het moeilijk om streng te zijn en haar eraf te halen als ik haar daar zo schattig zie liggen 😇🤭

5 maanden geleden

Hier ook. Alles is al uitgetest.. box, co-sleeper en dit blijkt favoriet 😅 ik probeer hem ook zoveel mogelijk weg te pakken als ik het zie

5 maanden geleden

Alleen als hij er dan ligt te slapen vindt ik het ook wel moeilijk 🫣

5 maanden geleden

Ik leg gewoon een grote tetra doek over het kussen want hier ook favoriet plekje. Mijn witte kat vindt het vooral een uitdaging om in de maxi cosi te geraken, heel erg tof om al die witte haren uit een zwarte maxi cosi te krijgen 🙈😅