9 Reacties

2 maanden geleden

Hier is het ook maar een kleine 20 graden meer op de kamer, verwarming staat niet aan. Ze slaapt met een body met lange mouwen pyjama met voetjes en lange mouwen slaapzakje van 0.5 tog zonder mouwen en een dekentje tot onder haar oksels. Haar handjes en gezichtje voelen fris aan maar haar nekje voelt goed en ook haar buikje en voeten voelen warm(er) aan. Haar temperatuur blijft ook heel mooi rond de 37 graden dus denk ik niet dat ze echt koud heeft.. Maar het voelt wel zielig zo die koude handjes en wangetjes snachts..

2 maanden geleden

Onze kamer is sinds gisteren ook nog maar 19 a 20 graden op het koudste punt van de nacht. Zoontje van 9 weken slaapt in romper met lange mouwen, pyjama met lange mouwen en voetjes, slaapzakje 1 TOG (love to dream dus sluit goed aan) en dan nog een lakentje tot aan z’n middel. Nekje voelt altijd voldoende warm dus ik ga er van uit dat het ok is zo voor nu ☺️

2 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Hier is het ook maar een kleine 20 graden meer op de kamer, verwarming staa ...
Ik heb haar in gepakt als een eskimo omdat haar nekje en hoofd echt koud waren maar vandaag is ze warmer. ik denk dat ze even nodig heeft voor zo een overgang. het was ginder 36 graden en hier maar 11. heb dus ook wel even de verwarming opgezet 🫣 wat moet ik doen in de winter 🫢

2 maanden geleden

Reactie op H_nn_h

Onze kamer is sinds gisteren ook nog maar 19 a 20 graden op het koudste pun ...
Heyhey mamatje, ik heb wel nog geen slaapzak, dat ga ik zsm in orde moeten brengen merk ik. Momenteel doe ik haar met een wat dikker hydrofile dekentje inbakeren. Ze heeft nu een rompertje met korte mouwen aan en en dikke huispak met sokjes en een mutsje aan. Misschien best een rompertje met lange mouwen doen denk ik dan.. 😊🌸

2 maanden geleden

Reactie op Müge1987

Heyhey mamatje, ik heb wel nog geen slaapzak, dat ga ik zsm in orde moeten ...
Best geen mutsje aandoen om te slapen. Als ze dan toch te warm hebben kunnen ze niet afkoelen. Hier slaapt ze in romper met korte mouwen in een puckababy slaapzak 0.5tog. dan onder het Nunki laken en nog een dekentje tot aan haar middel. 21gr op haar kamer

2 maanden geleden

Hier ook een 21 graden op de kamer, Ik heb hem een romper met korte mouwen aan gedaan, pyjama zonder voetjes en sokjes. Daarover zijn slaapzakje 1 tog Als ik wakker werd voelde ik even in zijn nekje, dit voelde niet koud aan Enkel zijn handjes voelen best koud, maar dit is blijkbaar niet erg zolang het nekje oké aanvoelt

2 maanden geleden

Hier slaapt mijn zoontje van 7 weken met een body met lange mouwen, pyjama met lange mouwen zonder voetjes en een slaapzak van 1,5 tog. En het is hier 19-20 gr op de kamer

2 maanden geleden

Reactie op BabyKonijntjeJuly

Best geen mutsje aandoen om te slapen. Als ze dan toch te warm hebben kunne ...
heyhey, haar hoofdje voelt zo koud aan. Ik heb het gevoeld dat als ik haar hoofdje bedek haar nekje ook meteen warm is precies. Ik word wel vaker wakker om te kijken of het niet te warm of te koud is. het is nog een beetje zoeken vind ik. 🥹

2 maanden geleden

Reactie op shani93

Hier ook een 21 graden op de kamer, Ik heb hem een romper met korte mouwe ...
haai, ik baker haar in maar ze moet altijd in hand in de lucht hebben.. dat handje is altijd koud 😔 ons huisje is 22 grade maar het voelt wel kouder aan.. slaapzak moet ik nog kopen maar waar moet ik opletten. tog waarde? 4 seizoenen? met of zonder armpjes.