193 Reacties

10 maanden geleden

Net we resultaten binnen gekregen. Alles is in orde met ons klein prutske. En het wordt een .... meisje 🥰❤️

10 maanden geleden

Reactie op Astridvdg

Net we resultaten binnen gekregen. Alles is in orde met ons klein prutske. ...
Wij gisteren de resultaten en ons tweede is ook een meisje💞💞

10 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Dames, gynaecoloog zei dat ik een jongen krijg (100% zeker) en de nipt test ...
Nog niet, althans ik hoop een meisje. Zojuist m'n 12weken echo gehad en gync zei ook dat ik een jongen krijg maar ik moet nog op de nipt resultaten wachten :( gaat dus nog lang duren voordat ik het zeker weet. Mijn gevoel zei echt meisje.. ...

10 maanden geleden

Uitgerekend 10 juli en 2 januari nipt test gedaan.. vandaag resultaat gekregen dat ze niet genoeg DNA van de baby hadden om een betrouwbaar resultaat te geven 😔.. morgen bellen om zo snel mogelijk een nieuwe test te doen🤦.

10 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Dames, gynaecoloog zei dat ik een jongen krijg (100% zeker) en de nipt test ...
Ja gyn zei meisje, nipt zei jongen

10 maanden geleden

Reactie op Veroke90

Uitgerekend 10 juli en 2 januari nipt test gedaan.. vandaag resultaat gekre ...
Dat kan inderdaad gebeuren en is helemaal niet zo erg! Onze gynaecoloog had ons er al op gewezen dat dit soms gebeurt. Er moet sowieso 2 weken tussen de 2 bloednamens zitten. Vanaf 16 januari zal je normaal ten vroegste een tweede nipt kunnen krijgen. Succes!

10 maanden geleden

Ik vertrouw de nipt testen ook niet zo laatste tijd veel fouten wat eerder bij mijn vriendin ook al eens voorgekomen en op hln artikel over zelfs. Beter op de echo 16-20 dan kunnen ze het geslacht s via echo bevestigen

10 maanden geleden

Pff hier is het wachten 🙂 5 jan nipt gedaan, na bijna 5 werkdagen nog geen resultaat. Ben benieuwd wanneer ik het mag verwachten.

10 maanden geleden

Reactie op mamawens2024

Pff hier is het wachten 🙂 5 jan nipt gedaan, na bijna 5 werkdagen nog geen ...
Ik ook op 5 januari.. ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij mijn vorige dochter heb ik 14d moeten wachten... Waar zijn jou resultaten naartoe gestuurd?

10 maanden geleden

Gynaecoloog denkt een meisje nu aan het wachten voor de bloedtest te doen. Kan al niet wachten voor het resultaat te zien 🤣 & eindelijk de bekendmaking te doen 🥹

10 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik ook op 5 januari.. ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij ...
Ik ben ook op 5 januari geweest en heb net het resultaat ontvangen. Hopelijk krijgen jullie vandaag ook nog nieuws! Bij mij was het UZ Gent.

10 maanden geleden

Reactie op An VDW

Ik ben ook op 5 januari geweest en heb net het resultaat ontvangen. Hopelij ...
OH leuk! Bij mij is het naar UZ Leuven gegaan... X

10 maanden geleden

Reactie op nahlie

Ik ook op 5 januari.. ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij ...
Bij mij is het in Gent gebeurd op 3-1 en 9-1 had ik mijn resultaten

10 maanden geleden

Kan je de resultaten ook in het weekend krijgen of enkel in de week ?

10 maanden geleden

Ik heb maandag 8/01 de nipt test laten doen en deze voormiddag de resultaten. Is in het Jessa ziekenhuis Hasselt

10 maanden geleden

Zojuist de resultaten gekregen van de nipt test die ik op 04/01 gedaan heb

10 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Zojuist de resultaten gekregen van de nipt test die ik op 04/01 gedaan heb
Welk labo heeft jou nipt gedaan ?

10 maanden geleden

Uitgerekend 17 juli en het word een jongen 🥳🥰

10 maanden geleden

Hier resultaten gehad en het wordt een Meisje🎀

10 maanden geleden

Wij hebben ook net het resultaat mogen ontvangen 🥰 Alles perfect en wij krijgen er een 3e meisje bij 💝