Heyy heyy
Zijn er mama’s die uitgerekend zijn in juli en de nipt resultaten al weten? Ik doe vandaag mij nipt test en ben benieuwd naar de geslacht van de Juli baby’s!
Veel succes aan alle mama’s 🫶🏼
Dames, gynaecoloog zei dat ik een jongen krijg (100% zeker) en de nipt test ...
Nog niet, althans ik hoop een meisje. Zojuist m'n 12weken echo gehad en gync zei ook dat ik een jongen krijg maar ik moet nog op de nipt resultaten wachten :( gaat dus nog lang duren voordat ik het zeker weet. Mijn gevoel zei echt meisje.. ...
Uitgerekend 10 juli en 2 januari nipt test gedaan.. vandaag resultaat gekregen dat ze niet genoeg DNA van de baby hadden om een betrouwbaar resultaat te geven 😔.. morgen bellen om zo snel mogelijk een nieuwe test te doen🤦.
Uitgerekend 10 juli en 2 januari nipt test gedaan.. vandaag resultaat gekre ...
Dat kan inderdaad gebeuren en is helemaal niet zo erg! Onze gynaecoloog had ons er al op gewezen dat dit soms gebeurt. Er moet sowieso 2 weken tussen de 2 bloednamens zitten. Vanaf 16 januari zal je normaal ten vroegste een tweede nipt kunnen krijgen. Succes!
Ik vertrouw de nipt testen ook niet zo laatste tijd veel fouten wat eerder bij mijn vriendin ook al eens voorgekomen en op hln artikel over zelfs. Beter op de echo 16-20 dan kunnen ze het geslacht s via echo bevestigen
Pff hier is het wachten 🙂 5 jan nipt gedaan, na bijna 5 werkdagen nog geen ...
Ik ook op 5 januari.. ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij mijn vorige dochter heb ik 14d moeten wachten... Waar zijn jou resultaten naartoe gestuurd?
Gynaecoloog denkt een meisje nu aan het wachten voor de bloedtest te doen. Kan al niet wachten voor het resultaat te zien 🤣 & eindelijk de bekendmaking te doen 🥹