193 Reacties

10 maanden geleden

Ik ben uitgerekend voor 6 juli en heb de nipt gehad 28/12, bij ons in (st jan Brugge) zeiden ze dat het max 7 kalenderdagen zou duren, ik zit nu aan 8, heb gebeld naar het Labo van Leuven en die zeiden dat het pas dinsdag in de late namiddag zal beschikbaar zijn doordat de feestdag er tussen zat, maar kalender dagen zijn toch zon-en feestdagen meegerekend? Nog een klein beetje geduld uitoefenen dus :(

10 maanden geleden

Reactie op CKDFM

Ik ben uitgerekend voor 6 juli en heb de nipt gehad 28/12, bij ons in (st j ...
Juist hetzelfde hier! Ook uitgerekend 6juli en 28/12 mijn nipt gedaan en is ook gestuurd naar UZ Leuven, tegen mij hebben ze wel 10dagen gezegd.. is het bij jou ook op NexuzHealth te zien?

10 maanden geleden

Reactie op odedmn

Juist hetzelfde hier! Ook uitgerekend 6juli en 28/12 mijn nipt gedaan en is ...
Ook in sint jan?? Tegen mij zei ze 7kalenderdagen max :(

10 maanden geleden

Reactie op m00nni3

Wanneer krijg je je nipt resultaten binnen?
Geen idee hoop snel iets te weten. Ma normaal max 10 dagen. Hoop dit weekend iets te weten 😊

10 maanden geleden

Ik heb 26/12 mijn niptest gehad en nu 9 dagen verder en nog steeds niks van uitslag. Mijn gender is de 14de en de 8ste moet ik naar de genicoloog hoop dat het binnen is tegen dan anders zit ik met een probleem.

10 maanden geleden

Reactie op lienenjeroen

Ik heb 26/12 mijn niptest gehad en nu 9 dagen verder en nog steeds niks van ...
Gaat te maken hebben met de feestdagen die er zijn geweest

MOD

10 maanden geleden

Reactie op CKDFM

Ik ben uitgerekend voor 6 juli en heb de nipt gehad 28/12, bij ons in (st j ...
Ik heb hrm ook gehad 28/12 bij Sint Jan..ben eens benieuwd. Heb de resultaten nog niet

10 maanden geleden

ik ben uitgerekend 27 juli en nep heb ik 19 januari aan bijna 13 weken

10 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik heb hrm ook gehad 28/12 bij Sint Jan..ben eens benieuwd. Heb de resultat ...
Het zal waarschijnlijk ook vr dinsdag in de late namiddag zijn… we weten wel al wat het is, maar ik wil gewoon heel erg graag weten of alles oké is… Ons eerste dochtertje is geboren met een vijfvoudige hartafwijking en heeft al talloze operaties gehad… daardoor hebben wij heel erg veel schrik dat er iets mis zou zijn met het babytje, ookal is de kans heel klein, je wilt het toch heel erg graag weten :(

10 maanden geleden

Uitgerekend 14/7, nipt afgelopen woensdag gehad, gaat naar jessa zh, iemand een idee waar ik die resultaten kan terugvinden binnenkort? Geen enkele bevestiging gehad van dat het staaltje binnen is echt vervelend.

10 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Uitgerekend 14/7, nipt afgelopen woensdag gehad, gaat naar jessa zh, iemand ...
Normaal moet je je mail adres invullen en dan komt het via mail en via mynexus.

10 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Uitgerekend 14/7, nipt afgelopen woensdag gehad, gaat naar jessa zh, iemand ...
Mijn Nipt gaat ook via jessa. Ik heb mijn gsm nummer opgegeven en mijn email adres ook. Hopelijk gaat het snel 😊

10 maanden geleden

Hier net de resultaten ontvangen. Alles in orde en we krijgen een jongen 😍

10 maanden geleden

Ik belde naar het labo (28/12 nipt gehad) en zouden pas eind volgende week de uitslag kennen 😓

10 maanden geleden

Reactie op dg1989

Hier net de resultaten ontvangen. Alles in orde en we krijgen een jongen 😍 ...
Oh super zo snel! Weet jij toevallig naar welk labo jou test ging?

10 maanden geleden

Oh super zo snel! Weet jij toevallig naar welk labo jou test ging?
Naar Leuven

10 maanden geleden

Hier 27/12 NIPT afgenomen. deze avond ontvangen… alles in orde en een meisje 🩷🥰

10 maanden geleden

Uitgerekend 10 juli en heb op 2 januari de nipt test gehad.. momenteel nog spannend afwachten want het onderzoek door uz Leuven is nog niet afgerond 😊

10 maanden geleden

Ik heb volgende donderdag 11/1 de nipt en de 12weken echo. Maar ben er nog niet aan uit of ik het geslacht al wil weten of niet 🤭. Bij mijn zoontje had ik zeer hard de behoefte om het te weten, maar nu niet... nog iemand?

MOD

10 maanden geleden

Dames, gynaecoloog zei dat ik een jongen krijg (100% zeker) en de nipt test zegt een meisje. Nog mensen die dit meegemaakt hebben?